Gå til innhold

Snowracerjungelen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voldsomme prisforskjeller-noen som vet forskjell på dyr og billig?

Skal være til en gutt på 2 år, dvs ,må være robust nok til å tåle en voksen person i tillegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....

Vi tenkte på å kjøpe en sånn til 6-åringen til jul, men fant ut at han er for liten til en sånn enda siden de går veldig fort. Skjønner at jeg kanskje er litt hønemor her, ja.

:oD

Skrevet

Hæ???? En 6-åring er da ikke for liten til en snowracer?? Man sitter faktisk mer stødig på en snowracer enn på et akebrett, og man har bedre kontroll på styringen:) Og en snowraver går ikke noe fortere enn tradisjonelle akebrett altså!

Her har ungene fått snowracer når de har vært mellom 2 og 4 år. Vi har helt ordinære Stiga snowracere (de du får til 399 på g-sport/intersport). Her er det plass til ett barn og en voksen - eller 2 barn:) Poden har hatt sin i 4 år nå, og den blir brukt hele vinteren. Er fortsatt i god stand!

Finn for all del en snowraver med snelle til tauet. Ellers kan dette fort vilke seg rundt styrestangen eller rundt benet.

Skrevet

Vi har kjøpt Hamax Sno Blade på Intersport. Kosta 599,- tror jeg.

Skrevet

Jeg anbefaler at du kjøper en som er beregnet for to. Anbefaler å kjøpe sånn med "sitteunderlag" på setet og om det ikke allerede er - snor som spretter inn i en boks i stedet for en lang snor som er i veien.

Skrevet

Den er grei. Da skal 6-åringen få snowracer til jul. Har tenkt at de går så fort og at det er lettere å velte med dem siden man sitter høyere, men jeg tar nok feil her ja. Har aldri hatt slik selv, så null erfaring.

Takk for tips som jeg har stjålet i denne tråden :o)

Skrevet

stiga er best ;) har en gul på xxxl.no til 299,- kjempebra kvalitet..har hatt min siden jeg var lita, den er minst 15 år gammel og ser NY ut enda..

Skrevet

Takk for tips! :-) Renate, trodde JEG var hønemor som ville sitte sammen med han, he he :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...