HH72 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Voldsomme prisforskjeller-noen som vet forskjell på dyr og billig? Skal være til en gutt på 2 år, dvs ,må være robust nok til å tåle en voksen person i tillegg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Hehe.... Vi tenkte på å kjøpe en sånn til 6-åringen til jul, men fant ut at han er for liten til en sånn enda siden de går veldig fort. Skjønner at jeg kanskje er litt hønemor her, ja. :oD
Kamomille Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hæ???? En 6-åring er da ikke for liten til en snowracer?? Man sitter faktisk mer stødig på en snowracer enn på et akebrett, og man har bedre kontroll på styringen:) Og en snowraver går ikke noe fortere enn tradisjonelle akebrett altså! Her har ungene fått snowracer når de har vært mellom 2 og 4 år. Vi har helt ordinære Stiga snowracere (de du får til 399 på g-sport/intersport). Her er det plass til ett barn og en voksen - eller 2 barn:) Poden har hatt sin i 4 år nå, og den blir brukt hele vinteren. Er fortsatt i god stand! Finn for all del en snowraver med snelle til tauet. Ellers kan dette fort vilke seg rundt styrestangen eller rundt benet.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Vi har denne fra Hamax. Den er ikke kjempestor, men veldig grei siden den kan legges sammen. Kjekt hvis du skal ha med 2 i bilen i alle fall! http://coop.no/Butikkene/Coop-Obs-Hypermarked/Julekatalog/Til-fartsfylte-dager-i-bakken/SnoXross-kjelke/
Nå da? Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Vi har kjøpt Hamax Sno Blade på Intersport. Kosta 599,- tror jeg.
Nå da? Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 http://www.intersport.no/product/529435%28BC_5%29/hamax-sno-blade-kjelke/
lille sprelle Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Jeg anbefaler at du kjøper en som er beregnet for to. Anbefaler å kjøpe sånn med "sitteunderlag" på setet og om det ikke allerede er - snor som spretter inn i en boks i stedet for en lang snor som er i veien.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Den er grei. Da skal 6-åringen få snowracer til jul. Har tenkt at de går så fort og at det er lettere å velte med dem siden man sitter høyere, men jeg tar nok feil her ja. Har aldri hatt slik selv, så null erfaring. Takk for tips som jeg har stjålet i denne tråden )
Ksenia & Anjem Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 stiga er best har en gul på xxxl.no til 299,- kjempebra kvalitet..har hatt min siden jeg var lita, den er minst 15 år gammel og ser NY ut enda..
HH72 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2010 Takk for tips! :-) Renate, trodde JEG var hønemor som ville sitte sammen med han, he he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå