Gå til innhold

Jeg blir rett å slett irritert!!! (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde selvbedt besøk her i går, tre barn som er på samme alder som mine. Jeg føler at jeg ikke har så mye til felles med disse mensekene og skjønner ikke helt hvorfor de kommer hit hele tiden. Skjønner jo at de vil at barna skal kunne leke sammen osv. og jeg har foreslått at barna gjerne kan komme på dagtid og leke med mine. Hver eneste gang så kommer hele familien på fem. I går så inviterte de seg selv ned til meg igjen, jeg er alenemor til to og synes faktisk det er ok å slappe av i helgene. Noe jeg også har sagt klart ifra flere ganger, men jeg tror at jeg må være direkte ufin for at de skal forstå det.

Barna hører ikke på hva voksene sier og løper rundt som gale, og foreldrene gir mer eller mindre blanke. De sier jo fra ala " du jeg sa at du ikke skulle gjøre sånn"- ti ganger uten at noe skjer. Det siste er at de sitter pal til både jeg og barna er så trøtte at det svir. I går begynte jeg å si ifra at jeg var sliten og hadde tenkt meg en tildig kveld kl 2030, de tok ikke noe hint så kl 2315 gikk jeg å la mine barn og sa at nå er det på tide å komme seg i seng!

Faren til barna tror han er så deilig og smart, så uansett hva du sier så får han vridd det til noe med seksuell undertone... Hadde mine to valg for å få meg et nr vært han eller en flisete vedpinne så hadde jeg valgt vedpinnen.

Resultatet etter gårsdagen besøk er: Popcorne over hele underetasjen, dype hakk i begge trappene ( Jeg har akkurat pusset opp hele huset og er faktisk litt redd for det), hull i den nye skinnstolen min, tannkrem over hele badet, riper i et bord jeg har brukt lang tid på å pusse opp, de har ripet opp parketen på tv stuen ved å flytte på en tung stor sofa og selvfølgelig måtte mine barn sitte å rydde opp etter alle sammen....

Jeg vil ikke ha disse meneskene på besøk noe mer, dette finner jeg meg ikke i! Jeg kan jo ikke bevise at det var dems barn som gjorde noe og tviler på at de eier skamvett til å ville gjøre opp for seg!!!

Jeg synes deffintivt det ikke er ok å løpe etter FEM barn hver lørdag slik at foreldrene skal sitte å drikke noen glass med medbrakt vin!

Nå må jeg bare bite av dem hode for å få dem til å forstå at jeg ORKER IKKE MER!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på besøk til dem heller, så kan dere gå når dere er leie. Eller bare låse døren og ikke slippe dem inn.

Skrevet

Ehhh, ingen som sitter borte så sent vel med unger. Da hadde jeg sagt at nå må dere dra.... Om du ikke liker disse så drit i om de blir sure da.

Skrevet

Vurderte faktisk det engang, men det STINKER der og itillegg er det rett å slett skittent! De har en drøss med dyr inne så hvis jeg finner en teknikk på hvordan airfreshe hele huset uten at det merkes så kanskje.

Jeg føler veldig sterkt at vi IKKE har noe til felles så det er ikke så mye å diskutere med dem eller....

Skrevet

Huff... Syns så synd på sånne mennesker. NULL sosiale antenner. Nei, tupp dem i ræva og send dem på dør. Tipper de har et relativt kjedelig ekteskap. Eller så er du bare en fryd å være i nærheten av. :P Uansett, ikke bruk mer tid på dem. Bit hodet av dem hvis du må! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...