Gå til innhold

Noen andre som har revnet som kan se hit litt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart 2 år siden fikk jeg er gard 3 rift og måtte sy både innvendige og utvendige sting. Hadde forferdelig vondt i lang tid men har heldigvis sluppet komplikasjoner med det i ettertid.

Kikket på meg selv nedentil med speil igår fordi jeg hadde en liten misstanke om at jeg hadde fått en soppinfeksjon, men oppdaget da til skrekk og gru "noe" som kjentes ut som en tråd. Grov og fiklet oppi der og fikk til slutt øye på det i speilet. Det ser ut som en tråd som støter seg ut men med hus rundt slik at du ikke ser selve trådet. Når jeg kjenner kjennes det også ut som en tråd som jeg kan "nappe" litt i. Men jeg tør absolutt ikke dra i den!

Kan det være en tråd fra de innvendige stingene som ikke har begynnt og støttet seg ut før nå? Æsj, syntes det igrunn var utroilig ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble sydd innvendig med sting som kroppen skulle "ta opp" av seg selv...

Skrevet

Jeg fikk igrunn veldig lite info om stingene. Om de måtte tas ut, om de ville støte seg ut av seg selv osv. Noen sting har stått seg ut av seg selv, men om det var de utvendige eller innvendige stingene, det aner jeg ikke.

Hi.

Skrevet

Var du ikke på sjekk etter 3 mnd da?

Jeg revnet fra navlen til ryggen... (føltes det som...) og var inne til sjekk på sykehuset etterhvert.

Skrevet

Har vært på mange konroller i ettertid. Både hos gynekolog og fysioterapaut. Men det er først noe jeg har merket noe til nå, tviler på at det har vært slik før. Kjennes ut som det er en knute på den tråden jeg kjenner. Om jeg skal prøve å beskrive hvor jeg kjenner den så er det helt bakerst i V`en som kjønnsleppene danner.

Hi.

Skrevet

Har du ikke hatt GU etter fødsel da????

I så tilfelle burde du jo uansett ta deg en tur for å få tatt celleprøve, og da kan du jo spørre om dette i samme slengen.

Når man syr etter fødsel brukes det alltid (jeg har iallefall aldri hør om annet) tråd som løser opp av seg selv. dete r ikke vanslig å gjerne sting hverken innvendig eller utvendig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...