Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hvordan reagerer dere da? Spesielt når den eller de som deler ut godorende er sånn godt forbi passe dritings? Fulle folk kan være litt vel intense til tider synes jeg, noe som er litt av grunnen til at jeg misliker å gå ut på byen. Men når de høylytt øser av seg ene mer overdrevne komplimentet etter det andre og folk snur seg for å se, da er det rett og slett ekkelt synes jeg. Hva gjør dere i slike situasjoner dere som har opplevd det? Vil gjerne ha tips til hvordan jeg kan takle det bedre en evt neste gang.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Da sier du "synd jeg ikke kan si det samme om deg..." og så går du. Jeg svarte en gang "har du drukket meg pen nå eller..." han ble dritsur -og det var greit, for han gikk:))
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hihi.. Det første kan jeg da ikke si, de mener det jo ikke vondt, og føler det er frekt å svare stygt til noens om sier noe pent. Må jo forholde meg til menneskene i ettertid også (jobb-julebord). Den siste var lur, den skal jeg huske! Takk. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå