Gå til innhold

Kortvarig lykke.


Rosemarin

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø, tok ny test og den var negativ. Så det ble kortvarig denne gangen. Er glad for at det skjedde så tidlig. Da er det bare å håpe på bedre lykke neste gang.

Håper det går bra med alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff det var triste nyheter... sender deg masse gode tanker og lykke til neste gang.. Var du langt påvei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du måtte oppleve dette, stor klem til deg! Jeg frykter det samme hele tiden, er nå i uke 6, og det var da jeg mistet sist, så det er ekstra tungt å komme seg gjennom denne uka nå. Velkommen tilbake! Når kroppen har ordnet opp så raskt, er det svært gode sjanser for et vellykket svangerskap ganske raskt. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du måtte oppleve dette, stor klem til deg! Jeg frykter det samme hele tiden, er nå i uke 6, og det var da jeg mistet sist, så det er ekstra tungt å komme seg gjennom denne uka nå. Velkommen tilbake! Når kroppen har ordnet opp så raskt, er det svært gode sjanser for et vellykket svangerskap ganske raskt. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkar deg, men etter det jeg forstår skjer dette mye oftere enn jeg liker. Men som du skriver, godt det skjedde så tidlig.

Jeg er nå i min 6. uke. Første gang jeg er gravid og jeg er kjempespent men samtidig vanvittig nervøs. Vil så gjerne at det skal gå bra. Men skulle det ikke gå denne gangen, er det vel en grunn for det og man kan jo prøve igjen..selv om det føles kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...