Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Bytt ut profilbildet ditt med en tegneseriefigur fra din barndom og inviter vennene dine til å gjøre det samme. Frem til mandag 6. desember bør det bare være en invasjon av minner og ingen egne ansikter på facebook. Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Er dere med på sånne "kampanjer"? Og hva godt gjør de egentlig?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Helt idiotisk synes jeg. Skjønner virkelig ikke greia med det. Man stopper vel ikke akkurat vold mot barn ved å ha en tegneseriefigur på profilbildet sitt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Ikke med på slike type kampanjer. Og heller ikke alle disse "tør du sette dette på din status" Tror heller ikke disse kampanjene hjelper noe. Tror ikke det sitter en voldlig mor eller far der ute som tenker at "nei, nå er det mange tegneseriefigurer på profilbildene på FB, så i kveld skal jeg IKKE slå sønnen/dattera mi hvis hun/han ikke gjør som jeg sier" Ja, jeg er imot vold, mishandling, sørger over de jeg har mistet i kreft, synes synd på mennesker som sulter. Men jeg trenger ikke vise det med status/profilbilde i hytt og pine.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har ikke gjort det. Jeg har heller ikke videresendt en kjedemail jeg fikk i dag om en gutt som ikke tok livet av seg fordi han fikk en venn. Jeg har heller ikke videresendt en sms jeg fikk nå i kveld om å videresende en juleklem og å se hvor mange man får tilbake, som igjen skulle vise hvor god venn man er. Jeg blir helt surrete av alle disse tingene og bryr meg ikke om noen av dem, selv om jeg både er mot vold, selvmord, og ønsker å være en god venn. Jeg kan være det på mine egne premisser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå