Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Ifølge den derre pelsindustri-tråden her så skal en ikke gå med pels, verken fake eller ekte fordi det er slemt. Du skal ikke spise kjøtt for da støtter du også dyremishandling, du skal ikke fyre med ved fordi da forurenser du, og ikke skal du kjøre bil heller for det er jo fy-fy... Uansett hva en gjør så bryter en alle regler for hvordan en skal være politisk korrekt, og en får noen sure hormonelle dibbere etter seg. Hva kan en egentlig gjøre som er rett da?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 haha. jeg har ikke noe imot å spise kjøtt, fyre med ved, kjøre bil, bruke skinn av dyr (med mindre det er av sel) osv. men har noe imot sel og pelsdyrindustrien fordi det er tortur av dyr.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Du gjør alt feil! Har du ikke skjønt det ennå! Du kan faktisk ikke bli god nok, for alt du gjør er feil, og det rette er alltid det motsatte av det du gjør.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Ja, jeg er helt enig med deg, men jeg skjønner ikke logikken til mange av de som argumenterer med det ene usakelige etter det andre i den tråden! HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Hva som er rett å gjøre for deg er det bare du som vet. Ingen er perfekte, men jeg synes man bør være nognelunde opplyst for å kunne ta fornuftige valg. Jeg har ganske god samvittighet for de fleste valg jeg tar som går på bekostning av miljø og andre enn meg selv. Jeg vet et er mange ting jeg kunne blitt flinkere til, som f.eks å resirkulere... Pels kunne jeg ALDRI i livet gått med. Det er en fulstendig makaber og meningsløs industri som jeg forkaster. Jeg spiser ikke kjøtt og kjøper ikke produkter fra Tine pga holdningene de har til melkekuene sine som lever under uverdige forhold. Den reklamen de har på tv nå er ganske festlig, men har ingenting med realiteten å gjøre. Jeg spiser fisk, men unngår oppdretslaks. Ellers brenner vi med ved, men unngår parafin og kjører så lite vi kan. Selvsagt kunne jeg blitt flinkere til mange ting. Jeg vet jeg bruker for mye dopapir når jeg tørker meg blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå