Gå til innhold

Ti barn... Kunne dere tenkt dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket meg alltid minst seks barn, men nå har jeg to, og jeg mener ærlig talt at det er akkurat passe:)

Kanskje jeg får en til om ti år, men kan også tenke meg at jeg lar være å få flere...

Inspirert av Nanny 911 - kunne dere vurdert å få så mange barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En er nok. Kanskje to? Men ti??? Haha, neppe!!

Skrevet

NEI:) Har to også, syntes det er perfekt.

Mannen vil ha en til om noen år, jeg er ikke helt sikker:)

Skrevet

Hmm.. Nei, jeg blir stressa av å ha datteren min og tanteungen sammen i mer enn 4-5 timer, og har vel funnet ut at det ikke helt ligger for meg å ha mer enn en unge.. :)

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke hatt. Rett og slett fordi jeg tror det ville vært urettferdig mot barna. En vil ikke ha noe særlig mulighet til å tilbringe kvalitetstid sammen med dem, og en vil neppe kunne ha ressurser til å la dem være med på det de vil eller ønsker av fritidsaktiviteter +++ med en normal lønn.

Skrevet

Nei!!! Har 4, og det er helt passe, ikke for få, og ikke for mange. Bare tanken på å måtte ha baby igjen får meg faktisk til å grøsse. Glad jeg er ferdig med den tiden.

Skrevet

Har to, og det blir med det. De har hver sine diagnoser, som krever sitt.

Men jeg har alltid ønsket meg 3 barn.... Det blir bare ikke, grunnet problemene til de 2 jeg har.

Skrevet

Har to og lurer på en til. men 10 da hadde det klikka mentalt for meg...

Skrevet

Jeg synes at to er nok, og det er det jeg har. Planla alltid å få to til når de jeg har blir tenåringer, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å ikke ha småbarn lenger, så tror ikke det blir flere.

Synes det er dårlig gjort mot barna å få så mange. Sikkert bare moren som synes det er koselig å være gravid. Hun tok seg ikke av de hun hadde, og likevel insisterer hun på to til? Galskap!!!

Skrevet

NEVER!

Selvsagt vil jeg savne babytiden og kanskje derfør ønske en til, men jeg kan ikke få barn bare fordi at jeg vil savne en baby, da vil det jo kanskje aldri ta slutt. Jeg vet hvor grensa mi går for hvor mye jeg orker. Dessuten husker man mest det positive med babytida, og glemmer egentlig hvor slitsomt det kunne være også.

Håper på 10 barnebarn istedet :P

Skrevet

Nei ikke 10, hadde blitt gal hehe:-) Men 3 eller 4 blir det nok, har 2 nå!

Skrevet

To til? Ja, det hadde nok gått helt utmerket.

Skrevet

Ville ikke vært ett av barna ihvertfall. Vokste opp med mange søsken, og det er ikke så romantisk som det høres ut.

Har selv gitt meg etter to barn, syns det er akkurat passe.

Skrevet

Vokste også opp i en stor søskenflokk og hadde en herlig oppvekst. VIl gjerne ha mange barn selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...