Gå til innhold

Brennkopper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann har fått en litt bortenfor munnviken, så plaster henger løsner ganske fort. Siden det væsker enda bør jeg holde han hjemme fra bhg i morgen da? Han har påbegynt antibiotika-kur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det væsker og du ikke får dekt det til er det veldig smittsomt, så da får du nok holde han hjemme ja.

Men du burde smøre på Brulidine krem! Den er utrolig effektiv mot brennkopper og en krem som uansett er kjekk å ha i hus;)

Her en datter som har hatt brennkopper 1-2 ganger i året de siste 4 årene..

Har aldri gått på antibiotika for det- holder fint med Brulidine. Og hun har hatt mange, store og stygge brennkopper!

Skrevet

Smører med den kremen før jeg legger kompress på :) Det var faren som var til legen med mini i går, og jeg vet egentlig ikke hvorfor han har fått antibiotika.. Har lest litt nå, og ser at de ikke gir det før det er store utbrudd..

Men hvor lenge pleier de å vare da? Har ingen til å passe mini, og jeg har 8 dager igjen på skolen før juleferien, skulle gjerne ha vært der noen av dagene ;)

Det er ikke noe fint å se på nei, men heldigvis så sier han at det ikke gjør vondt :)

Tusen takk for svar :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...