Gå til innhold

Min bror sin dame krever dyre gaver til guttene deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kjøper kun merkeklær til. Fra innerst til ytterst. Får hun klær fra spar kjøp eller h&m , så kaster hun det! Hun vil kun ha Jean Paul , levis, bergans osv.. Hun ville også ha onepiece til de , men kun den typen som koster 999 kr pr stk! Og guttene er kun 2 og 3 år! Jeg syntes det er vanskelig å kjøpe ting til de, når det ikke blir godtatt! Og jeg har heller ikke penger til så dyre klær til de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du bare ifra at sorry, men såpass mye har vi ikke til å bruke på gaver. Man MÅ ikke. :o)

Skrevet

Har en slik svigerinne selv. Vet aldri hva jeg skal kjøpe til dem. Vet det blir kastet likevel. Kjøper liker, men tviler på at det blir brukt. Klær gidder jeg ikke å prøve på engang for jeg har visstnok helt forjævlig smak.

Skrevet

da gir du de leker, penger på kontoen deres, bøker eller noe annet. vil hun på død og liv ha klær til de så kjøp hun et gavekort på en snobbete butikk på en sum du har råd til, så får hun fikse resten selv;-)

Skrevet

Da kjøper du et gavekort på en av de "fancy" butikkene pålydende det beløpet som dere ønsker og gi, så kan hun heller legge til resten selv;)

Men denne dama høres bortskjemt ut alltså! Hva med og kjøpe leker til guttene? Må da være gørr kjedelig for dem og BARE få klær til jul? Eller hva med og spøre broren din om det er noe guttene ønsker seg foruten klær? kanskje han kommer med noen andre ønsker en det damen hans gjør;)

Skrevet

djeco, er fine og velrenomerte leker. De har flotte puslespill til den aldersgrippa for under 200 spenn.

Skrevet

Da foreslår jeg at du kjøper noe annet enn klær. F.eks dvd-filmer eller andre leker du vet de liker. Eller du kan kjøpe billige ekte merkeklær fra ebay eller dress-for-less.com Eller noe lite som f.eks bergans lue, votter eller skjerf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...