Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Gutten min på 2 år har i flere dager, hatt stygg hoste, feber og mye verk fra begge øynene (er også rød på og rundt øynene). Noen som vet hva det er, har evt. råd?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Akkurat som jenten min. Jeg trodde bare det var en litt kraftig influensa....
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Sønnen min har nettopp hatt det samme. Det er øyebetennelse som gjør øynene vonde. Dra til lege, evt apotek å få øyedråper så forsvinner det etter ett par dager. Er veldig smittsomt så se ikke vekk fra at du får det selv også. Feberen og hosten tror jeg ikke henger sammen med betennelsen
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 hvilke øyedråper? er de på resept?
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 de jeg har nå er ikke på resept. Husker ikke hva de heter men de som jobber der vet vel det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå