Gå til innhold

Ang julegave ønsker til samboeren :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet over hode ikke hva jeg skal ønske meg av han! Har et eneste lite ønske, men er ikke slikt du kan gå til han å ønske deg; "jeg skulle ønske du fridde til meg", det er jo latterlig, og vil virke som om jeg tvinger han til å fri (enda det er han som nevnte det på starten av høsten). Vi har ikke pratet mer om det å gifte oss, og jeg lar det tålmodig ligge til han frir, for dette er helt opp til han (og til dere smartinger som kommer med "du kunne jo fri til han", joda, om jeg ville såre han, så gjorde jeg det, han føler sterkt på at dette er mannen sin "oppgave", og vil ikke ta fra han den gleden)

Men hva kan man da ønske seg?! Det er ikke noe jeg egentlig trenger, foruten en ny kjøkken maskin, men de pleier å være billigere på nyåret, så tengte jeg skulle kjøpe meg en da.

Hva ønsker dere dere av sambo/mann/kjæreste? Og tenker dere mye på prisen på det dere ønsker dere (altså, at det ikke skal være for dyrt for han) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ønsker deg en gave som viser hvor høyt han elsker deg :-)

Til og med en mann bør skjønne den ;-)

Skrevet

Kan jo prøve, men han er ikke av de som tenker slikt, han er veldig praktisk annlagt, så det skaper vel mer hodebry for han enn tips. Men er ikke noe galt i å prøve :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...