Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Noen anbefalinger? Jeg har prøvd Glow og den var jeg ikke særlig fornøyd med. Vil ha en som dekker godt, men som ser mest mulig naturlig ut. Jeg har lys hud og fregner
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Color Ideal fra Lancme er super! den tilpassr seg din egen tone og farge, den dekker, MEN ikke porselensdukke plastikkansikt. Den ser naturlig ut. Denne har jeg sverget til i maaange år nå. Drøy i bruker den også =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Chanel sine er gode, styr unna foundations med mineral oljer det framkaller kviser osv..... Synes ikke Loreal sine er gode i det hele tatt, de forandrer faktisk farge på huden utover dagen ...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Får man kjøpt disse på nett da? Eneste butikken i nærheten som selger sminke her er cubus...
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Maybelline dream matte mousse er dødsgod, huden blir ikke oljete etterpå og den dekker kjempegodt og koster ikke så masse som disse parfymeri-foundation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå