solsikke24 Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei. For ca en mnd siden datt hormonspiralen ut etter mye smerter og legevaktbesøk hvor de ikke trodde på meg. Har brukt kondom etter at den datt ut, men den sklei av, dagen etter tok jeg en angrepille men på kvelden sprakk en annen kondom.. Har vært hos lege og fikk beskjed om at jeg ikke måtte ta en angrepille til, og at det var en sjanse for at jeg er gravid. Har vært mye trøtt og har hatt litt stikking i magen, men er bare en uke siden dette skjedde. Jeg er student og har en sønn på fire, så timingen er dårlig. Men vi har bestemt oss for at vi beholder barnet og det skulle være noe der. Vet ikke når jeg skulle hatt mensen, men pleide å kjenne det på kroppen en ukes tid før. Hadde ikke mensen under det året jeg hadde spiral, så vet ikke når jeg skulle hatt det. Kan jeg ha skadet en eventuell baby med angrepillen? Tusen takk.
solsikke24 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2010 Dytter. Noen som kan noe om dette?? Tenker så utrolig mye. Har eksamen i morgen, men klarer ikke lese noe mer.. Hodet er bare fult av kaos...
babygirl<3 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 jeg ble gravid selv etter angrepille, og nå er jeg i uke 33..
Malinemor Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Nei, du kan ikke ha skadet en eventuell baby med angrepillen. (var det Norlevo du tok?) Fra felleskatalogen: Kan ikke avbryte påbegynt graviditet. Ved manglende effekt av den postkoitale antikonsepsjonen med etterfølgende graviditet, indikerer epidemiologiske undersøkelser ingen misdannende effekt av progestogener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå