Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg leser mye på forumene her inne, men noe som slår meg imot i nesten hver eneste debatt er hva folk egentlig kan få seg til å si! Det virker nesten som enkelte er her inne bare for å krangle, eller kritisere... Det finns et eget forum som heter "kranglesiden", der kan dere kjefte på andre og kritisere så mye dere vil!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Tåler man ikke uenighet og kritikk så burde man pelle seg videre til rosaenhjørning.com
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 er helt enig i det ja... skjønner ikke at det kan være sååå vanskelig å svare med et normalt svar!!!!!!!!! dem som holder på sånn skulle blitt sperra fra å komme inn hit!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Jeg gikk sporentreks til den siden du foreslo, men den fantes jo ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Om du skriver "jeg er snill" tusen ganger på et ark så vil siden poppe opp i hodet ditt 17:15
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Helt enig HI! Folk dømmer en nord og ned her inne, lurer på hvilke mennesker disse personene er i virkeligheten! Velger og tro at det ikke har det så bra med seg selv alltid, og bruker derfor tiden sin her inne på dib til å kritisere andre mennesker straks de får muligheten til det.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 hehehe som lofotværing tåler jeg nok rimelig kvasse svar må jeg si! Men jeg setter også pris på høflighet, og normal takt og tone.. Om noen lurer på noe her inne, ("teit" eller ikke) så går det faktisk an å svare på en normal måte uten å kalle, eller banne...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Det jeg syns er det jævligste er de innleggene der man stiller et helt vanlig spørsmål for så å bli bombadert av dritt. Skjønner ikke hvordan voksne mennesker får seg til å gjøre det. Og da er det ikke snakk om at man har forskjellige meninger men at noen bare må kritisere ett elelr annet i innlegget i stedefor å bare svare på spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå