Gå til innhold

Pappa'n min ligger for døden....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...er bare så satt ut. Aldri hatt veldig godt forhold til pappan min, men de siste par årene har vi blitt tettere.

 

Nå ligger han for døden på sykehuset, vi er der hele dagen hos han. Er hjemme bare for å dusje og spise litt.

 

Barna er hos svigerforeldrene mine.

 

Jeg er en av de mest aktive her inne. Ting blir bare satt så i perspektiv etter de siste dagene, her hvor vi KRANGLER og kaster dritt til hverandre om små bagateller....

 

Pappa'n min som trolig ikke vil leve mer enn et par døgn til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fryktelig trist å høre :o(. Føler med deg, slikt er vondt. Håper du føler deg ivaretatt og har familje rundt deg som hjelper deg igjennom dette og tiden som kommer.

 

Du har så rett, vi burde bli flinkere til å sette ting i perspektiv, og i steden for å kaste dritt mot hverandre burde vi gå i oss selve og være glade for alt vi har i livet og ta vare på det.

 

En god klem fra meg, til deg.

Skrevet

huffamei!!

har dere i tankene mine!

ja det er i sånne situasjoner at man virkelig forstår hvor unødvendig det er å være ekle med hverandre!

 

men husk at om han blir borte så vil han altid være med deg i hjertet ditt ;)

selv om det er en mager trøst..

 

glem aldri de gode minnene!!! uansett om han klarer seg eller ikke..

Skrevet

Huff så trist... Sender gode tanker til dere alle. Utrolig flott at dere har fått sjansen til å ha et godt forhold før han blir borte da. Jeg har et par venninner som har mistet fedrene sine, og som angrer på at de aldri tok sjansen da de hadde den. Håper du klarer å sette pris på det dere har hatt. :) Lykke til videre!

Skrevet

Ingenting setter ting i perspektiv som det å miste noen. Jeg er lei meg for at du må gjennom dette, og håper du har mange som bryr seg rundt deg nå...

Skrevet

Uff så trist ! Føler med deg, mista selv pappan min for 1 år siden, han døde av kreft, tok 3 uker, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er det tøffeste jeg har vært igjennom, å se pappaen min bli " spist opp" av kreften, for så å måtte gi tapt så alt for tidlig !

 

Skal tenke på deg og håper du har familie rundt deg som du kan støtte deg til i den tunge tiden du er midt oppi !

Skrevet

Uff så trist ! Føler med deg, mista selv pappan min for 1 år siden, han døde av kreft, tok 3 uker, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er det tøffeste jeg har vært igjennom, å se pappaen min bli " spist opp" av kreften, for så å måtte gi tapt så alt for tidlig !

 

Skal tenke på deg og håper du har familie rundt deg som du kan støtte deg til i den tunge tiden du er midt oppi !

Skrevet

Uff så trist ! Føler med deg, mista selv pappan min for 1 år siden, han døde av kreft, tok 3 uker, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er det tøffeste jeg har vært igjennom, å se pappaen min bli " spist opp" av kreften, for så å måtte gi tapt så alt for tidlig !

 

Skal tenke på deg og håper du har familie rundt deg som du kan støtte deg til i den tunge tiden du er midt oppi !

Skrevet

Så trist, ja ting blir satt i perspektiv da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...