Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg revnet begge veier, og naa er det nesten en måned siden jeg fodte og noen av stingene har ikke lost seg opp (sorry, det er noe galt med oe-n min). Dette gjelder ett sting og flre lose tråder rett under klitoris. De klor litt, og i tillegg ser det ut som at de to sidene under klitoris ikke har vokst sammen igjen slik de burde. Det er altså åpent helt opp til klitoris omtrent. Det er da ikke riktig det? Jeg tenker på å ta kontakt med lege, men gruer meg så veldig siden det var så inni helvete vondt å sy de stingene der. Derfor håper jeg likom at de skal forsvinne av seg selv. Noen som har noen innspill annet en at jeg må snakke med legen min?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Ikke noe annet nei.. Fire uker er litt lenge mtp at stingene ikke har løsnet.. Du bør oppsøke lege, eller helst kontakte sykehuset du fødte på, om det ikke er alt for langt unna. Sympatiklem..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Takk. Jeg burde snakke med lege, men vegrer meg for at de vil prove å nappe ut stingene. Det gikk greit å fode uten bedovelse, men da de sydde ved klitoris hylte kjeg som en stukken gris og klarte ikke å slutte. Det er det vondeste jeg har opplevd. Så takk for sympatiklemmen.. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå