Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Har venninnejulebord om noen uker, og vil ikke fortelle at jeg er gravid enda. Og tro meg, mine venninner er på hugget på slike ting som graviditet, og vil ikke gå på en løgn som er halvveis. Så tar med ei flaske alkoholfri vin (heller over på ei vanlig vinflaske). Men om noen da tar et glass hos meg, vil de merke at det er alkoholfritt??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Ja. Alkoholfri vin smaker driiiiiit! Du får heller satse på at de ikke merker det. Evnt ha med en m alkohol, og ha en alkoholfri i veska eller noe, som du heller i ditt eget glass.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Æsj, det var dumt... Hm... Plan B...
Cat.68 Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Det kommer vel kanskje an på erfaringen til vin til den som drikker. Noen som ikke har kjenneskpa til vin vil kanskje gå på det, og det går også an å finne vitvin som smaker godt til tross for at den er alkoholfri. men velg da iså fall en mosserende det kan du nok komme unna med. MEN rødvin......... neppe. har til dags dato ikke snmakt en eneste alkoholfri rødvin som smaker godt. Og kan dine veninner rødvin blir du avslørt eller man kommer at begynne å diskutere vinmerket ditt som enten usedvalig dårlig vin eller at det er feil på det. Men hva med den gamle gode "går på antibiotika" unnskyldningen?? Hvis man nå føler man må unnskylde seg i hele tatt for å ikke ønske å drikke på fest. Kan du ikke være sjafør da? Hatt migrene tidliger på dagen osv,osv...
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Anbefaler deg å kjøpe noe som heter Lancer Rose` vin, den smaker som vanlig rose` vin og smaker godt. anbefaler deg ikke til å kjøpe alkofri rødvin for du kjenner det er noe som mangler med den og den smaker dritt. Kjøpte min flaske Lancer Rose` på Rimi, men er usikker på om de har den på alle Rimier.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Sånn går det når man aldri ellers takker nei til alkoholen... Jeg har ikke problemet å si nei uavhengig om jeg er gravid eller ei. Mens de som drikker alltid skaper selvfølgelig oppsikt. Du kan prøve alkoholfri hvitvin og si at den er nok blitt dårlig, men pass på at ingen presser på deg sin egen.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Gjør det som ble foreslått her. Si du går på antibiotika. Det er jo ingen som kan diskutere om du har en urinveisinfeksjon eller ikke. Enklere det tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Hehe... Du fikk meg til å høres skikkelig alkoholisert ut!! Det er jo sånn dette forumet er, men trodde dette var et spm som var safe... Men her får man pes for alt! Flott at du er så skinnhellig da, heldiggrisen... Ne,i det skal sies, er jeg på fest, så er jeg på fest Men det er sjeeeldent jeg er på fest da OG ellers når jeg er noen plass og ikke drikker, så har jeg ingen problemer med å si nei... Men jeg er så dåååååårlig og lyve, at vil helst unngå å "si noe som er en unnskyldning"
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Skal teste ut den Rose vinen som ble nevnt, og hvis jeg er fornøyd med den, så er problem løst Men hvis ikke, så får jeg ta urinveisinfeksjoneunnskyldningen... Ingen som kommer til å spørre meg mer ut eller noe sånt, og om de gjør det så værsågod!! men vil ikke at det skal skape mistanker heller... Takk for råd!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 For å si det sånn: Du trenger ikke bruke ekstra penger på "alkoholfri vin", det er mye billigere å drikke ublandet husholdningssaft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå