Gå til innhold

Han sparka meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært ute en tur, kommer hjem å begynner å krangle igjen.

han skriker som vanlig at jeg skal ta livet mitt og at han håper jeg dør en grusom død mens sønnen min på 4 hører...

jeg går å henter bil sete i bilen, kommer inn i gangen å han er på vei ut... da sparker han til meg!!!

jaja jeg er jo bare gravid i 24 uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..også sitter du hjemme enda?

Reis fra fyren!

Er ikke noe jeg pleier å anbefale alle her inne som syter og klager over sin dumme mann, men i slike tilfeller er det da ikke noe å lure på!

Reis til familie eller venner. Om du ikke har noen i nærheten så se om det finnes et krisesenter i nærheten.

Stakkars sønnen din! Skal ikke måtte oppleve slik som 4-åring vel:(

Så mitt eneste råd er- stå opp for deg selv og din (deres?) sønn!!!

For ikke å snakke om ditt ufødte barn!

Skrevet

Hva forventer du vi skal si?

Skrevet

herregud! hvordan kan du forsvare at du og sønnen din bor med han? ok, du elsker han, MEN det er faktisk ikke grunn nok!

Skrevet

jeg har kasta han ut da det er jeg som leier leiligheten...

hi

Skrevet

...og du er sammen med ham fordi?

Skrevet

og jeg håper for guds skyld at du ikke "tilgir" han og sier at han kan komme tilbake. om du gjør det håper jeg noen melder dere til barnevernet. en 4åring og et ufødt barn skal få slippe slikt.

syns utrolig synd i deg HI. Håper virkelig for den og barnas skyld at du er sterk.

Klem til deg

Skrevet

Skift lås med en gang, selv om det er søndag. Dette er oppførsel jeg hadde anmeldt.

Skrevet

Dette innlegget var nå veldig likt et som ble skrevet for noen dager siden, med en mann som sa stygge ting til mor mens ungen hørte på osv....

Samme person eller troll?

Skrevet

hadde jeg kjent dere eller vist hvem dere var hadde jeg send beskymringsmelding til barnevernet tvert!! stakars barn!!

tydeligvis ikke første gang. og hva faen gjør han hjemme hos deg hvis dete har skjedd før???

ærlig talt!

Skrevet

Flott at du har kastet han ut. Videre skiftetr du lås, ringer politiet og anmelder og får besøksforbud.

Skrevet

Hvordan tror du det er for sønnen din å være vitne til det som skjer hjemme hos dere? Vil tippe han er livredd.

Det er ikke først og fremst deg det er synd på her, men sønnen din. Hvis du ønsker å være en god mor og et godt forbilde for ham, så holder du deg laaaangt unna denne fyren. Dette er DITT ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...