Gå til innhold

beste tutkopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille pike på 7 mnd har begynt å drikke fra tutkopp, men jeg er ikke fornøyd med avent sine(skrues så lett opp at alt innholder ender opp på ungen...)

hva med bambino?noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tupperware sine er best! ikke spes dyre heller mtp at de har livstidsgaranti. jeg betalte 149 kr stk for de.

Skrevet

Vi bruker bare Bambino.

Har prøvd Mam og Avente også, men Bambino er 100 ganger bedre.

Den er helt tett og enkel å rengjøre, ingen ekstra dingser å ta løs.

Skrevet

okei:)men kan man ikke vaske bambino i vaskemaskin?står den tåler bare 37 grader??

Skrevet

Bambino!!!!!! Og de tåler fint oppvaskmaskin. ;) Her har de eldste koppene vær gjennom noen ganger i uken i 1,5 år nå... Prøvd mange typer, men kommer alltid tilbake til bambino. (mest fornøyd med den typen som ikke har skrulokk av bambino sine kopper)

Skrevet

Vi bruker Tupperware-kopp. Den er helt fantastisk. Myk i tuten slik at det er lett å få ut drikken :)

Skrevet

Her er det bare Bambino som varer. Ikke fonøyd met verken Avent eller Mam. Liker best den uten skrukork, men med hank. Alle ungene har med seg hver sin kopp i senga om kvelden, uten at vi har hatt uhell.

Skrevet

hvor får man så kjøpte koppen bambino?? De vanlige butikkene jeg har vært innom, har de ikke. Hvor kjøpe da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...