Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hvilket klokkeslett er det mest vanlig å bli bedt på middag 1 Juledag? Er usikker når jeg skal be folka- vi har jo barn. Kl.15? Er det tidlig? Hvor lenge blir man da?
LoveDove Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Hmmm... Jeg er skilsmissebarn, så første juledag har jeg alltid enten spist frokost/lunsj med familien til mamma rundt kl 13 eller middag med pappas familie ca 17-18, så jeg har ikke veldig grunnlag for å si noe om akkurat denne dagen. Det jeg kan si er at i familien til mamma er det en del småbarn (onkel og tante var mye senere ute enn mamma med å få barn), og etter at de kom begynner vi ofte familiemiddager kl 16 omtrent. Det varer da gjerne til 19-20 litt avhengig av hvor omfattende måltider det er snakk om. 15 går sikkert fint det. Hva skal du servere? Hvis du er i tvil kan du jo si kl 14, kalle det lunsj og lage koldtbord eller lignende. Hvis du skal servere skikkelig julemat, så blir det kanskje litt voldsomt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Vi har ingen tradisjon for middag på 1.juledag. Vi har alltid en lang brunch med koldtbord sånn i 13-14 tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå