Gå til innhold

lite stressa mtp forberedelser med nr 2


Løvinna82

Anbefalte innlegg

Men, nå i uke 22 merker jeg at jeg begynner å tenke på om jeg må dra frem tingene fra loftet og få en oversikt over hva vi har i hus...rede-byggingen er kanskje i gang?:) samtidig så tenker jeg at det får vente til ny året! Orket ikke stresse med det i jula. Forrige graviditet hadde jeg alt i hus på dette tidspunkt, rart å tenke på hvor mye mindre man stresser med søskena! :) god jul folkens og slapp av!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint lite stressa her også. Men hadde ikke forberedt så mye på denne tiden i første svangerskap heller.

Det meste er jo egentlig i hus.

Må bare ha noe til å sove i på dagtid, lekegrind eller vugge, og en sengeløsning på soverommet. Tenker litt på en sånn Bedside Crib der.

Den kommende storebror er nok ikke helt klar til å flytte ut av sprinkelsengen når den nye babyen kommer, så den skal han få bruke til over sommeren tenker jeg.

Også skulle vi hatt en søskenvogn.

Jeg stresser heller ikke med noe nå før jul, er nok som skal ordnes.

Også tenker jeg å heller benytte januarsalget.

 

Klær kjøper jeg litt av hvis jeg kommer over noen tilbud. Venter jente nå, så må jo ha litt rosa :-)

 

Litt rart å ikke skulle forberede så mye, men samtidig litt deilig å vite at man bare kan gå på loftet og hente det :-). Blir nok like mye stas å hente fram de små plaggene fra eskene, vaske de og legge de på plass i kommoden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...