shewolf Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hvordan shaver dere legger og underliv? Synes det er drit vanskelig nå med magen i veien
Babyønske �� Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Bruker hårfjerningskrem, rett og slett. Har gjort det i alle år, og aldri hatt problemer med det. Det er jo sterkt, og jeg liker ikke helt tanken, men jeg gjør det ikke så ofte. Jeg føler meg mer vel hvertfall.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Hehe jeg må le altså, for et par mnd siden tenkte jeg, HÆ hvordan i all verden kan det være et problem selvom man har mage.. Jadda endret tankesett nå jeg da, Forrige gang ejg gjorde det var det tidenes tiltak og sto vel i dusjen å muklet meg til dette i en halvtime eller mer.. hehe, leggene går bedre, men det føles jo som om jeg løper maraton blir jo utslitt! Kan ikke bruke krem jeg pga sensitiv hud. Men skulle ønske jeg kunne det ja.. Lykke til
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 I og med jeg var høygravid på sommeren sist strevde jeg meg til å shave leggene, det gikk forsåvidt greit, men ikke i dusen, for jeg måtte sitte mens jeg gjorde det. Men noe intimbarbering ble det ikke for å si det sånn... Hadde ikke sjans til de de to siste mnd.
ambumamma Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 hehe,godt å se de er fler. Tenkte på det i dusjen her om dagen...hvor vanskelig det er. Har jo ikke veldig lyst å komme med pels både her og der på fødselen lissom. Jeg fant ut at om jeg sitter på en krakk, gikk det hvertfall greit med leggene
Lillemy89 Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 haha godt det er flere som sliter for å klare å shave leggene så må jeg sitte på gulvet. eneste muligheten. intimshaving er et større prosjekt. må stå ved et speil. men det blir ikke 100% for å si det sånn men sånn får det være. vil ikke at det blir en "busk" der nede, hehe . å spørre samboer er helt uaktuelt
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Underlivet tar jeg i "blinde", og det rare er at det blir bedre barbering da enn når jeg kan se Leggene tar jeg sittende på krakk, funker som bare juling det også
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Hehe.. Underlivet shaver jeg i dusjen, mer eller mindre i blinde, like tett som før blir det ikke alltid, men slett ikke verst. Jeg hadde faktisk trodd det skulle være verre... Leggene tar jeg mens jeg sitter i badekaret rett før jeg uansett er ferdig og skal dusje meg. Veldig lettvindt å bare kunne slenge ene foten på badekar kanten.
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Ja, jeg shaver i blinde jeg også Leggene går greit enda, men skjenner jeg blir veldig sliten. hehe. Har hatt fødsler på sensommeren og høsten før, så mannen min hjalp meg med leggene i slutten. Underlivet ble som det ble....brydde meg lite om det. Kommer nok til å be mannen om hjelp denne gangen også. Men noe shaving av underliv holder jeg for meg selv. Får uannsett shavet litt..hehe
Trollmor til 2 Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har vært heldig med hårveksten på leggene denne gangen. Enkelte steder ser det ut som at alle hår har forsvunnet på mystisk vis. Andre steder er det fortsatt hår (vi holder oss fortsatt på leggene), men de er mykere og synes i langt mindre grad nå enn før. For meg holder det å bruke hårtrimmer/barbermaskin på leggene annenhver måned. Håper det varer! Under armene og i underlivet virker det som at hårene vokser raskere og tettere enn noen gang. Under armene er jo ikke noe problem å ordne på egenhånd, men underlivet begynner å bli vel strabasiøst. Har gitt opp å få det til skikkelig, så jeg har gitt beskjed til gubben om at hvis han vil ha det ordentlig gjort så må han faktisk hjelpe til =) Har ikke fått hjelp enda, så nåde han om han tør å klage =D
kjersti83 Skrevet 7. desember 2010 #11 Skrevet 7. desember 2010 Føyer meg inn i rekken som barberer underlivet i blindet. Blir faktisk bra ja! Leggene barberer jeg ved å ha en fot på dolokket. Perfekt siden dusjen er like ved. Hender jeg har i hårkur og barberer leggen mens denne er i. Også litt godt å komme seg ut av dusjen å varmen litt. Har derimot blitt mindre barbering av legger grunnet bekkenløsning men så lenge samboer ikke klager er jeg fornøyd;) Har forberedt han på at jeg ikke akkurat styrer med barbering hvis bekkenet er vondt. Det samme gjelder underlivet.
a'Nöel Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Jeg barberer også underlivet i blinde Jeg fjernet alt dagen før keisersnittet, til tross for at jeg hadde stor mage. Plasserte ene beinet på vasken og shavet i vei. Samme med leggene Ikke noe problem, selvom det jo var litt tyngre enn når man ikke er gravid, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå