Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Jeg venter mitt første barn, og kommer høyst sannsynlig til å få et barn med hofteleddsdysplasi, med mindre genene jeg bærer på gjør et generasjonshopp... Så det jeg lurer på er om dere som har "hofteleddsbarn" har noen gode råd i forhold til bæring av barn med hofteleddsdysplsi? Kan jeg bruke bæresele eller finnes det bedre alternativer? Takker for alle svar som er relevante til problemstillingen!! )
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Spør heller på tettinntil.no. Der er det flere som har båret HDbarn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Bæresele gir altfor mye press på hoftene til et barn med HD så det er nok lurt å unngå dette.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Kommer helt an på bæreselen det. En babybjørn kan gjøre vondt verre, mens en sele med bredt sete vil fungere på samme måte som puten gjør. Bæring av barn med hofteproblematikk regnes som veldig bra når det gjøres rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå