Gå til innhold

Forklaring på hva "White trash" er....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en plass at det er en ung jente med bleket hår, silikonpupper, ingen utdannelse og gjerne med en datter som heter Michelle, Isabell eller vanessa...:P

Og kanskje de bruker disse klærne fra motehus også, *lol*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har det vel så mye eller mer med levemåte og holdninger å gjøre. Feks foreldre som prater om læreren som en megge eller bruker mye banneord i praten sin. Er man da dessuten ustelt og shabby, blir det veldig wt. De som ikke bryr seg om kjøkkenhygiene feks, og har det veldig (!) skittent hjemme hos seg. De som bae lar barna løpe rundt og evnt skriker på dem fra vinduet, men helst ikke det engang.

Jeg har bodd et sted med ekstremt mange wt i de andre leilighetene rundt. Jeg syns overhodet ikke wt stemmer med silikonpupper og ung. Det har ikke med det å gjøre i det hele tatt. Wt har aldri råd til å ta silikon, og bryr seg ikke om utseende for å gidde det heller.

Skrevet

Jeg tenker på fattige, hvite amerikanere uten (ut)dannelse, fast bopel eller faste inntekter. Mennesker som knapt kan stave navnet på bikkja si og som ikke har overskudd til å bry seg om egen helse, utseende eller hvordan de snakker. Det finnes kanskje noe tilsvarende her til lands, men jeg ser ikke for meg det samme som deg.

Når du snakker om "ingen utdannelse" snakker du nok i hvert fall om noen som kan å skrive og lese. Hun du beskriver har kanskje en dårlig, men dyr smak, men er neppe det man vil kalle white trash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...