Gå til innhold

Hva synes du om navnet Kasper Leander?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Kasper er søtt. Syntes også Leander var fint før men nå er det så mye brukt.

 

Skrevet

Siden du spør: Tungt og kjedelig (Leander er det nye Andre. Sikkert stas å være gutt nr 9 i klassen som har det som mellomnavn),

 

Men, spm er jo ikke hva folk du ikke kjenner mener om navnet. Hva synes du? Om du liker det, og føler at det er riktig er det jo et navn du bør satse på. Du vil ALDRI klare finne et navn som alle liker, og hvorfor skal du egentlig det? Velg det du synes er fint!

 

 

Skrevet

Kasper synes jeg er kjempefint.

 

Leander derimot kan jeg ikke forstå at er et "poppisnavn". Jeg personlig synes det virker konstruert og er like lite vakkert som Crissander/Carosander....

Skrevet

Stygt, harry og dårlig kombinasjon. Ikke bruk noen av navnene.

Skrevet

Kasper er kjempefint (og spesielt med K, ikke så fint med C). Leander liker jeg ikke.

Skrevet

Kasper er kult. Leander har jeg problemer med å se for meg at en voksen mann heter. Synes der er litt lite mandig. Og navnet skal jo passe når han er over 13 år også. Men mulig det bare er en vanesak siden det er så nytt for meg

Skrevet

Forferdelig. Vet om et brødrepar som heter Viktor Leander og Kim Leon. Samme greien. Ler og rister på hodet mitt inni meg. Men det gjør sikkert andre om de navnene jeg velger til mine barn også. Det er umulig å finne et navn alle liker. Men akkurat Leander er nå usedvanlig "utslitt" for tiden.

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...