Gå til innhold

vasker dere rundt huset før dere begynner med bakinga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vaska kjøkkenet til jul enda, men i dag kjenner jet at jeg ikke orker å begynne, så tenkte å bake litt istedet. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker rundt etter jul. Kan ikke se at det ikke er vasket fra golv til tak når all julepynten, gavene, glitteret og granbaret er kommet på plass. Dessuten blir det mye gris i julen, så vasker bare vanlig ca. en gang i uka og før juleafta.

Skrevet

Vasking er jo en kontinuerlig prosess. Jeg vasker litt hver dag og trenger ikke noe skippertak før jul eller før besøk:D Kan fint bake før jeg vasker, for det blir jo litt søl og rot når man baker.

Skrevet

Nei, jeg tar ikke den store kjøkkenvasken rett før baking. Sørger for å vaske over kjøkkenet daglig.

Skrevet

Jeg vasker ned kjøkkenet til 1 søndag i advent. Det finnes så mange fantastiske sprayvaskemidler nå så det er kjapt gjort.Men jeg baker kun pepperkaker:-P

Skrevet

Men du vasker vel ikke inni skap og skuffer, inni kjøleskap hver dag vel? Det er det jeg mener. Jeg vasker jo også over kjøkkenbenken o.l hver dag, men nå snakker jeg om å vaske rundt.

Syns baking er kjempe koselig, men verre med vaskinga:p

Men som en annen over her sier så vasker hun etter jul, det var faktisk ingen dum ide gitt!:D

Skrevet

Æsj, nei det gidder jeg ikke :)

Finner en annen tid å gjøre det på :)

Skrevet

vasker aldri rundt huset.,.. men hender jeg vasker rundt I huset!

Skrevet

Vasker bare vanlig ukesvasking. Blir så mye bøss in i huset i Jula attte. Jeg er litt nøye, pleier å ta rundvask etter nyttår. Tar rom for rom vegger og tak.

Digger å ha det rent o blir glad av gode tips og løsninger som kan gjøre det lettere å holde orden i huset. Har IKKE støv på hjernen, men liker å ha det noenlunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...