Gå til innhold

O jul med din glede :) La oss slenge ut positivt julepjatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, førjulstiden er herlig!

På Disney-tv er det jul. Snøen laver perfekt ned utenfor her nå.

Glade barn som åpner kalenderen hver morgen,

Gløgg, nisser og gavehandling!

Og selve julaften da, god mat med familie og venner.

Ah, livet er herlig! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja førjulstiden er herlig :)

det laver nd her også, får skikkelig julestemning!

vi gleder oss alle til julaften, masse god mat og forventningsfulle øyne på de små :)

Skrevet

Vi er sannelig heldige som kan tilbringe julen med alle man er glad i :)

Skrevet

Åååh...gleder meg sååå til vi får noen små som skal få pakkekalender, julesokker, frokost i sofaen i hele desember og masse nye opplevelser med julegodter!! :D

Skrevet

med nyfødt lillebror i huset skal vi være hjemme hos oss selv i hele julen. Vi har sagt til familiene at dere vet hvor vi bor om dere vil dele julen med oss. Men vi blir alene i alle fall på selveste julaften. OG JEG GLEDER MEG SOM EN UNGE TIL JULAFTEN!!! Egoistisk kanskje, men ingen som ikke setter pris på julen som sitter å surmuler hele dagen og kvelden, ingen å måtte ta hensyn til. VI KAN feire julaften slik VI vil for første gang som familie. MIN EGEN familie på 4. ELSKER mannen min og guttene mine jeg... <3

Skrevet

Akkurat nå er det ei lita tulle som går rundt å synger...

"Heeeeeeer kommer du o jeg å "bompappen" o heisan å hopsan o trallala.........

Det er så søtt at man nesten får hull i tennene ;o)) og denne forventingen de små har i forjulstiden er bare skjønn å se.<3

Skrevet

i dag har vi pynta juletrreet til guttungen på rommet hans. Det var stor stas...

gleder meg til juletrepynting selv. Det er koselig : )

Ellers så syntes jeg julaften morgen og formiddag er helt spesiell. Koser oss med tre nøtter til askepott, disny og godteri og ikke minst forventningene til kvelden...

Skrevet

Min synger "Bjelleklang" så det ljomer her...hihi

Skrevet

I dag har vi gitt oss en julegave til oss selv. En liten pusejente som ble funnet i stallen til venninna mi for noen uker siden. Nå sitter vi i sofaen mens hun gjemmer seg mellom sofaen og veggen. Beste julegaven jeg kunne fått siden jeg ikke trodde samboern min ville ha katt i leilighet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...