Gå til innhold

Nan vs morsmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barnevakt i helga som kommer, hatt det en gang før for et par uker siden. Hater å være borte fra han, men var julebord sisst og 80 års lag nå. Sisst strevde jeg hele uka med å pumpe meg, får ikke taket på å pumpe. Å ble veldig usikker på oppbevaring, frysing g slik. Det står jo så mye forskjellig. Denne gangen har jeg lyst til å gjøre det enkelt å kjøpe nan kun for denne kvelden. Dreier seg om 2 måltider. Hva synes dere? Er det sånn at man kan få magevondt av nan? Han har kun fått det en hang før, den 2 dagen på sykehuset da han ble født. Det dreide seg jo da om veldig lite. Han er 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp nan:)

Det er sjelden de får vondt i magen ved så få måltider. Du tenker sikkert at noen barn som får mme er plaget med forstoppelse. HVis du bekymrer deg for det kan du kjøpe maltekstrakt og blande en halv teskje i flasken før han drikker det.

Vi hadde uasett aldri noe problem med nan her, Mye bedre enn å drive med den pumpingen. Og ofte er det mange barn som nekter å drikke oppvarmet mme fordi den smaker dritt etter å ha vært fryst. Det fugerte iallefall ikke hos meg og heller ikke hos venninnen min.

Lykke til:)

Skrevet

Okej. Takk for svar. Da blir dwt nok nan neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...