Gå til innhold

Gjennoppvarming av morsmelk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal vel egentlig ikke varme opp igjen morsmelk som har blitt varmet tidligere på kvelden? Hadde barnevakt i går, hun hadde gitt sønnen vår flere ganger av samme flaske. Bare varmet den opp igjen. Dette er vel ikke bra? Uff tenker på dette nå :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal man ikke gjøre... men jeg tror det er heller sjelden at barnet reagerer på bakteriene med annet enn litt magevondt. Men barnevakten din trenger et kurs i babymating!

Skrevet

Det var farmoren hans, men jeg hadde ikke tenkt på å si det for trodde da egentlig det sa seg selv da men.. Uff stakkars gutten min :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...