Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Man skal vel egentlig ikke varme opp igjen morsmelk som har blitt varmet tidligere på kvelden? Hadde barnevakt i går, hun hadde gitt sønnen vår flere ganger av samme flaske. Bare varmet den opp igjen. Dette er vel ikke bra? Uff tenker på dette nå :-(
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Nei, det skal man ikke gjøre... men jeg tror det er heller sjelden at barnet reagerer på bakteriene med annet enn litt magevondt. Men barnevakten din trenger et kurs i babymating!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Det var farmoren hans, men jeg hadde ikke tenkt på å si det for trodde da egentlig det sa seg selv da men.. Uff stakkars gutten min :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå