:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 jeg har en kammerat, som er sexy, som er snill, som er smart som har bra verdier som jeg har utrolig god sjemi med. vi ler og ler og ler, samtidig som vi snakker om de viktige tingene i livet og vi er veldig enige. men vi har så utrolig forskjellig forankring. han studerer til å bli prest, og vil være en konserativ en. han heller mot og bli katolsk prest..... jeg er ateist og kan umulig tenke meg å være pestefrue eller døpe barna mine... men vi har så god sjemi. og jeg liker han veldig veldig godt. han er en flott person vi tar bussen sammen støtt og stadig og er helt på nett. og har avtalt å ta en kaffe sammen dagen etter vår sise eksamen for dette semesteret er ferdig. men jeg har lyst på han, og jeg vet at han har lyst på meg (vi har felles venner), men all fornuft sier NEI. og jeg vet at han ikke er en person man bare er sammen med for gøy. han er bedre en det!
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Mitt råd er å vente. Viss han faktisk blir katolsk prest treng du ikkje ta stilling til dette, sparar deg sjølv for mykje grubling på den måten.
Odine! Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Sunniva Gylver (hun var prest på tv for noen år siden) er gift med en ateist, så andre har fått det til før. Men dere bør nok tenke dere godt om og snakke mye sammen før dere evt blir et par.
gulterkult Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har aldr hatt troa på god SJemi....bare god kjemi.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Om han er interessert i deg, så har han garantert tenkt på dette han også. Som du sier, dere snakker og diskuteterer og jeg regner med at han vet om ditt religiøse ståsted. Kanskje du kan høre med ham om hva han tenker? Om du tror han føler på samme måte? Evt vente litt, og om noe skulle skje mellom dere så kan du ta det opp da? Har det skjedd noe som skulle tilsi at han er interessert i mer enn vennskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå