Gå til innhold

Hvilken julebrus er best? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringnes, Grans og Lærum;)

Skrevet

hamar\lillehammer julebrusen, såklart ;) spørs jo hva man er vandt til =)

Skrevet

Den oransje fra Trio i Skien! Ingen over, ingen vedsidenav :)

Skrevet

Ja, det er faktisk den eneste som kan slå CB sin ;)

Skrevet

Dahls! Ingen andre som kan måle seg med den

Skrevet

hamar-lillehammer julebrusen

Skrevet

Da må jeg si CB sin... mmmm, farlig god - spesielt på glassflaske!!!

Skrevet

Union heter den nå. Trio er ikke lenger, men union som har overtatt.

 

Og den er den beste!

Skrevet

Ikke at jeg har smakt så mang en forskjellige julebrus, men ingen kan vel bli bedre en Hamar/Lillehammer julebrusen?

Skrevet

lerum, ingen over ingen vedsiden av

Skrevet

CB og Sørlandets er er beste =)

Skrevet

Blir ikke jul uten Aass julebrus :)

Skrevet

Aass uten tvil den MÅ dere smake!!!!!ISKALD!!!

Skrevet

Hamar/Lillehammer julebrus! Ingen over, ingen ved siden! Alle de andre smaker bare kunstig.

Skrevet

Hamar/Lillehammer sin:) Mmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...