Gutta er ute og puppene henger Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Ringnes, Grans og Lærum;)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 hamar\lillehammer julebrusen, såklart spørs jo hva man er vandt til =)
chill+enda en til Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Den oransje fra Trio i Skien! Ingen over, ingen vedsidenav
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Ja, det er faktisk den eneste som kan slå CB sin
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Dahls! Ingen andre som kan måle seg med den
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Da må jeg si CB sin... mmmm, farlig god - spesielt på glassflaske!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Union heter den nå. Trio er ikke lenger, men union som har overtatt. Og den er den beste!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 Ikke at jeg har smakt så mang en forskjellige julebrus, men ingen kan vel bli bedre en Hamar/Lillehammer julebrusen?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 lerum, ingen over ingen vedsiden av
kitty litter Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Aass uten tvil den MÅ dere smake!!!!!ISKALD!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #18 Skrevet 5. desember 2010 Hamar/Lillehammer julebrus! Ingen over, ingen ved siden! Alle de andre smaker bare kunstig.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Hamar/Lillehammer sin:) Mmmmmm...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #20 Skrevet 5. desember 2010 http://chic-romantique.blogspot.com/2010/12/det-blir-ikke-jul-uten-denne-julebrusen.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå