Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg går nå inn i de siste ukene av svangerskapet, og alt er bare tungt for tiden. Knærne og bekkenet verker så mye at jeg ikke greier å gå uten krykker, menssmerter og vondt i ryggen som aldri tar seg opp, og skuffelse hver gang jeg går på do og ingen tegn på noen slimpropp Har fått vite at hodet er godt festet og ønsker meg smerte, men ingenting skjer! Uff, ventingen tar på psykisk også kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Jatakk, hadde ikke vært feil Selv om jeg også i perioder kan bli skremt av tanken på fødsel, så gleder jeg meg til han melder sin ankomst, hjelper å blåse ut litt når jeg er på det leieste HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Husker så godt hvordan de siste ukene var. Ventet og ventet! Men plutselig startet det, og nå sitter jeg her, 6 mnd. etter, med verdens herligste lille gutt Lykke til med den siste tiden og fødselen. Tenk, veldig snart er han her De siste ukene er jo som en dråpe i havet i forhold til all den tiden du har lagt bak deg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Takk for hyggelig svar Er selvsagt helt enig med deg, etter 8 og en halv måned er to-tre ukers ventetid ingenting i forhold Er nok bare det at en aldri vet når det starter, så en er hele veien på alerten. Godt å få litt innspill og få satt ting litt i perspektiv iallefall
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Takk for hyggelig svar Er selvsagt helt enig med deg, etter 8 og en halv måned er to-tre ukers ventetid ingenting i forhold Er nok bare det at en aldri vet når det starter, så en er hele veien på alerten. Godt å få litt innspill og få satt ting litt i perspektiv iallefall HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 hm...svaret mitt kom ikke med her... lykke til, hold ut!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Ja er merkelig at ikke alle svarene kommer med noen ganger; en kan se at x antall har svart, men får bare opp noen. Takk for det, er nok bare å smøre seg med litt ekstra tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå