Gå til innhold

Utblåsing fra hormonell dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå inn i de siste ukene av svangerskapet, og alt er bare tungt for tiden. Knærne og bekkenet verker så mye at jeg ikke greier å gå uten krykker, menssmerter og vondt i ryggen som aldri tar seg opp, og skuffelse hver gang jeg går på do og ingen tegn på noen slimpropp :(

Har fått vite at hodet er godt festet og ønsker meg smerte, men ingenting skjer! Uff, ventingen tar på psykisk også kjenner jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jatakk, hadde ikke vært feil :)

Selv om jeg også i perioder kan bli skremt av tanken på fødsel, så gleder jeg meg til han melder sin ankomst, hjelper å blåse ut litt når jeg er på det leieste :)

HI

Skrevet

Husker så godt hvordan de siste ukene var. Ventet og ventet! Men plutselig startet det, og nå sitter jeg her, 6 mnd. etter, med verdens herligste lille gutt :) Lykke til med den siste tiden og fødselen. Tenk, veldig snart er han her :) De siste ukene er jo som en dråpe i havet i forhold til all den tiden du har lagt bak deg.

Skrevet

Takk for hyggelig svar :)

Er selvsagt helt enig med deg, etter 8 og en halv måned er to-tre ukers ventetid ingenting i forhold ;)

Er nok bare det at en aldri vet når det starter, så en er hele veien på alerten. Godt å få litt innspill og få satt ting litt i perspektiv iallefall :)

Skrevet

Takk for hyggelig svar :)

Er selvsagt helt enig med deg, etter 8 og en halv måned er to-tre ukers ventetid ingenting i forhold ;)

Er nok bare det at en aldri vet når det starter, så en er hele veien på alerten. Godt å få litt innspill og få satt ting litt i perspektiv iallefall :)

HI

Skrevet

hm...svaret mitt kom ikke med her...

lykke til, hold ut!!!!!!!

Skrevet

Ja er merkelig at ikke alle svarene kommer med noen ganger; en kan se at x antall har svart, men får bare opp noen.

Takk for det, er nok bare å smøre seg med litt ekstra tålmodighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...