Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Min er løve, det var min forige kjæreste også. Ellers har jeg vært sammen med og falt for skorpioner hele livet...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Min er skorpion, og det er jeg også.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Min er steinbukk. Selv er jeg skorpion.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Min er skytte. Sjølv er eg vær.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 min er vekten selv er jeg vannmannen, han holder ut med meg ( er en ganske dramatisk person).. Ellers har jeg alltid vært sammen "tyren"... Faller for litt hard-to get menn:)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Tyren, og det var eksen min og. Bursdag på samme dag! Jeg er skytte.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Min er en hjemmekjær, omsorgsfull Kreps, jeg er en vimsete, kreativ Vekt ;o)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Ikke tenkt over før, men min forrige eks der igjen var også tyr. Jaggu :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 Han er skorpion, jeg er kreps. Det vil si at vi begge er vanntegn. Og våre tre barn er alle ildtegn, en av hvert tegn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 http://www.lunasdatter.dk/stjernetegn/stjernetegn_index.htm Hvis noen vil lese stjernetegnkarakteristikk og sjekke matchen, kan denne siden være artig. Mye som stemmer der for min del i hvert fall. Er kreps og kan med hånden på hjertet si at bortsett fra biten med å være manipulerende og at jeg skal være god til å lage mat, stemmer det meste. Min kjære er (som nevnt noen poster ovenfor) skorpion og på ingen måte noen sadist, som Lunasdatter foreslår, men ellers er det en del som stemmer der også. Er overhodet ikke overtroisk, men det er morsomt å se hva som stemmer og ikke stemmer. Og jeg tror det kan være noe i det. For en stund siden hadde jeg mye kontakt med et par damer som var temmelig spirituelle, og hun ene sendte meg mail helt spontant en dag og spurte om jeg hadde hatt en uoverenstemmelse med moren min. Hvilket jeg hadde. Samme damen fortalte meg også at jeg innerst inne var familiekjær og at jeg kom til å oppleve at familien og å stifte familie selv var mitt høyeste ønske - dette var midt i min rebelske ungdomstid da jeg kledde meg i svart, gledet meg til å flytte hjemmefra, til å bli atten, til å komme meg vekk fra familien og bare bo på hybel og omgås venner og slippe unna alt som hørte familielivet til. Vel, hun hadde rett i det også ...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Han er steinbukk og jeg er vannmann. Eksen min var også steinbukk, det har jeg ikke tenkt på før nå faktisk. hehe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Det har jo mye med acendanten og måne å gjøre også...Selv er jeg jomfru med acendanten i løven og månen i skorpion. Tipper det er derfor jeg alltid ender opp med disse to tegnene. Jeg merker at følelseslivet mitt er mye mer som en skorpion, og temperamentet mitt som løve. Men så er det visse ting som stemmer med jomfruen også.... Men det er morsomt å se allikevel.. Hvis jeg treffer mennesker jeg ikke kommer overens med er de nesten alltid vær, tvilling eller andre jomfruer.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå