Gå til innhold

Klarer nesten ikke holde meg!!!:)


HanneMB

Anbefalte innlegg

HURRA! Testet positivt igår!:) Tok den første testen tidlig i på morgenen, trodde ikke mine egne øyne og måtte kjøre rett på apoteket for å kjøpe en til! Dobbel bekreftelse!:) Holder på å boble over, kan nesten ikke vente med å fortelle det til hele verden! Får prøve så godt jeg kan, og holde munn frem til jul! Tidenes beste julegave til foreldrene mine-deres første barnebarn! Godt vi er mange i samme båt her, så kan vi skravle i vei!:) GRATULERER så mye til dere allesammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihihi, da er vi to (og helt sikkert veldig mange flere!) i samme båt ja!! Akkurat testet positivt jeg også, og vet ikke hvilket ben jeg skal stå på...;-) Første gang på fredag morgen, også måtte jeg teste igjen i går...bare sånn for sikkerhets skyld...:-) Tenk å komme hjem til jul å fortelle om den gledelige nyheten! Helt fantastisk:-) Blir jammen meg ikke lett å holde seg de siste ukene frem mot jul kjenner jeg...;-)

 

Gratulerer så mye til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, da er vi to (og helt sikkert veldig mange flere!) i samme båt ja!! Akkurat testet positivt jeg også, og vet ikke hvilket ben jeg skal stå på...;-) Første gang på fredag morgen, også måtte jeg teste igjen i går...bare sånn for sikkerhets skyld...:-) Tenk å komme hjem til jul å fortelle om den gledelige nyheten! Helt fantastisk:-)

 

Gratulerer så mye til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!!:) Masse, masse gratulerer!!* Det her er helt ut-av-seg-selv-opplevelse!!;) Vi bringer desidert den beste julegaven i år!:) Godt vi kan tømme hjertet her når hemmeligheten blir for stor!:) Er det første gang for deg? Beregnet termin? Jeg har kommet frem til 14.aug foreløpig, perfekt!!!:) Gleder meg til å høre hvordan det går med deg fremover!:)

Kos deg gløgg denne deilige 2.søndag i advent!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...