Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 hvordan gjør man dette ? jeg ønsker å avslutte hele kontoen min de slik at jeg ikke kan handle der mer. er dte bare å gi en beskjed der inne på "min konto" på "service" ? jeg har gjort det men ikke fått svar enda så håper det holder. de ha ikke åpent i helga så.....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Jeg er også medlem der - prøvde å se inne på sidene deres og fant ingen måte å slette meg på. Merkelig ! Kan jeg spørre hvorfor du vil slette deg ? Får håpe det ordner seg når de får lest mailen over helgen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 det er så mye frem å tilbake med dem. jeg har slettet neon få ganger i hele år...så plutselig var kontoen min blokkert uten forvarsel av dem før dem slettet en vare.... jeg mener at siden det er leeeenge mellom hver gang man sletter bør dem se litt mellom fingrene... leser ikke at det ikke er ulovlig med to brukerkontoer ...så kan jo starte en ny konto på ny mail ? ..... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå