Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Dere som stadig må svare frekkt eller komme med spydige svar her inne, hva er problemet egentlig?? Det er som dere har bare ventet på muligheten til å kunne skrive noe stygt, er dere virkelig kun her inne på dib for å dekke behovet av å kunne prosjisere deres problemer på andre mennesker??? Stavefeil? So what? Ikke alle er perfekte, problemer med typen og spør om råd så betyr det ikke man er korka i hodet.. Alle er forskjellige, get a grip!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Signerer denne!!!!!!!! Er helt sjokkert over hva folk får seg til å skrive til andre. Har ikke skrevet så mye her inne selv, men leser mye, og ser jo at folk er uvanlig respektløse og utrolig frekke... Nei, selv om dere er anonyme, så burde dere holde dere for gode til disse kommentarene som er så lavmåls.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Ja, virker som om noen her inne sitter bare klar for å hugge til neste stakar som skriver noe feil eller har en mening vedkommende ikke er enig i. Personlig hopper jeg bare over innlegg jeg ikke er interessert i å svare på eller som jeg føler blir for teite. Gidder liksom ikke spre eder og galle, det hadde bare forsuret min egen tilværelse å stadig hakke på noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå