Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Er veldig lite kreativ og egentlig lite romantisk, noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det fint for henne? Mann
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Et frieri er alltid romantisk - samme hvordan du gjør det - dette blir jo spesielt for dere to uansett. Jeg hadde tatt ringen oppi champagneglasset kl.24 på årets siste dag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Personlig hadde jeg foretrukket ett enkelt frieri, uten så mye styr rundt det. Ta henne med til en plass dere har minner fra eller en plass du vet betyr noe for henne kanskje? Det beste er vel om du får det til når hun venter det minst Men for all del, noen damer liker jo at det er "fyrverkeri" når de blir fridd til, så du må vel se an dama litt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Å, synes det er romantisk uansett jeg da :-) Jeg personlig er vel typen som ikke liker for mye oppstyr. Så jeg hadde elsket om han hadde gjort det enkelt og litt uventet. Feks om morgenen med kaffe på senga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå