Gå til innhold

Hva gir du til mannen din i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei bergans boblebukse som han har ønsket seg :)også blir det en liten ting til tenker jeg...

Skrevet

Gullbilletter til Top Gear show i Spektrum i mars.

Skrevet

ÅÅååååå....så flinke dere er.

H.I.

Skrevet

Ei lommelykt som han har ønsket seg lenge. Og en liten ting i tillegg som jeg ikke helt vet enda...

Skrevet

Han fikk TV i dag, så er litt tidlig ute, men den gamle tjukktven jeg har dregd med meg land og strand begynner å streike, den oppfører seg i allefall veldig rart.

Skrevet

Han fikk en laptop (han hadde spart opp halvparten fra før, så spyttet jeg i resten) på forskudd fordi dette var noe han ville bestille selv. Ellers får han en liten pakke av baby og noen sokker og boksere fra meg på selve julaften :)

Skrevet

Han fant seg ett par vintersko som han trengte i dag, så jeg kjøpte de på forskudd. Litt kjipt, men kjøper noe koselig fra sønnen vår som han får på julaften :)

Skrevet

Han skal få noe "spillgreier", med 50 forskjellige spill på og med camera. (Tror det heter m pocket eller noe lignende). Han tar mye buss så da kan han spille det på bussen. Har også kjøpt en varm genser til han og en boxer ;)

Skrevet

Et "neger"strap on som jeg ikke kan vente med å kjøre opp i han!

Skrevet

kjøper ikke noe særlig til hverandre vi. er nok hjemmeutgifter som hvitevarer, elektrisk osv uansett.....

her blir det en romantisk sjokolade og kort eller noe sånnt ;)

Skrevet

Julegaven til hverandre i år blir at vi reiser til syden i juleferien.. Siden det er julegave så unner vi oss litt ekstra med flott hotell og ikke spare på noen ting:) Top gear billetter får han i bursdagsgave på nyåret:)

Skrevet

klokke.. jeg synes det er litt kjedelig gave, men han ønsker seg den så.

Skrevet

Gullbilletter til Top Gear her også;)Gleder meg til å se uttrykket hans,for han har INGEN anelse:)

Skrevet

vi skal kjøpe ny seng til hverandre til jul, så skal jeg kjøpe billetter til jerry seinfeld som kommer til Norge i sommer en gang:)

Skrevet

Bergans dunjakke. Han har fått den allerede. Skal heller kjøpe noe overraskende fra ungene til han som han får åpne på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...