Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 ei bergans boblebukse som han har ønsket seg :)også blir det en liten ting til tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Gullbilletter til Top Gear show i Spektrum i mars.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 ÅÅååååå....så flinke dere er. H.I.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Ei lommelykt som han har ønsket seg lenge. Og en liten ting i tillegg som jeg ikke helt vet enda...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Han fikk TV i dag, så er litt tidlig ute, men den gamle tjukktven jeg har dregd med meg land og strand begynner å streike, den oppfører seg i allefall veldig rart.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Han fikk en laptop (han hadde spart opp halvparten fra før, så spyttet jeg i resten) på forskudd fordi dette var noe han ville bestille selv. Ellers får han en liten pakke av baby og noen sokker og boksere fra meg på selve julaften
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 Han fant seg ett par vintersko som han trengte i dag, så jeg kjøpte de på forskudd. Litt kjipt, men kjøper noe koselig fra sønnen vår som han får på julaften
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Han skal få noe "spillgreier", med 50 forskjellige spill på og med camera. (Tror det heter m pocket eller noe lignende). Han tar mye buss så da kan han spille det på bussen. Har også kjøpt en varm genser til han og en boxer
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 Et "neger"strap on som jeg ikke kan vente med å kjøre opp i han!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 kjøper ikke noe særlig til hverandre vi. er nok hjemmeutgifter som hvitevarer, elektrisk osv uansett..... her blir det en romantisk sjokolade og kort eller noe sånnt
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Julegaven til hverandre i år blir at vi reiser til syden i juleferien.. Siden det er julegave så unner vi oss litt ekstra med flott hotell og ikke spare på noen ting:) Top gear billetter får han i bursdagsgave på nyåret:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 klokke.. jeg synes det er litt kjedelig gave, men han ønsker seg den så.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Gullbilletter til Top Gear her også;)Gleder meg til å se uttrykket hans,for han har INGEN anelse:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 vi skal kjøpe ny seng til hverandre til jul, så skal jeg kjøpe billetter til jerry seinfeld som kommer til Norge i sommer en gang:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 Bergans dunjakke. Han har fått den allerede. Skal heller kjøpe noe overraskende fra ungene til han som han får åpne på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå