Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 babyen i magen har langvarig hikke opp til flere ganger daglig.. er det noen flere som merker dette? kan det være farlig? det har blitt mye mer hikking de siste dagene. er i 31+3.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Helt vanlig! Han ligger vel opp ned og drikker litt bobler.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Nei, tvert i mot. Det er et sunnhetstegn og tyder på at babyen din øver på å puste. Den svelger fostervann - derfor hikker den. Min baby hikket også mye i magen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 min lille pike hikket MASSE i magen..har hørt at det er bra for da trener de lungene:P ikke vet jeg, jordmor sa iallefall at det ikke var farlig;)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 takk for svar! ble litt beroliget nå synes liksom så synd på den lille gutten.. selv synes jeg det er fælt å hikke.. :S HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Tips: Film magen når den hikker. Det gjorde jeg da jeg var høygravd - kjempekoselig å se tilbake på, syns jeg da Det er nok ikke vondt for han / henne.. Er sikkert spennede å ligge der å hoppe litt og kose seg. Lykke til med fødsel og småbarnstid :-)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Det er *heilt* vanleg at babyen hikkar i magen. Ofte mykje og lenge om gongen. Mange babyar hikkar også mykje dei første vekene etter fødselen, det gjorde spesielt vår eldste (som og hikka mykje i magen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå