M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 helst på 6 bokstaver og tre stavelser.. slik at de "passer" til navnene vi har på jentene våre.. Kunne gjerne tenkt meg Nanna som mellomnavn, men det er jo knapt noe navn å oppdrive som passer FØR Nanna..
flashdancepants Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Liker blant andre: Agnes Agnethe Anneli Andrine Adele Men du har noen vanskelige krav...
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2010 Takk for svar! Glemte å si at navnet også bør slutte på A, som feks Andrea.. nei, er ikke enkelt dette.. Heller mot Amalie, har vært innom Alma, men ingen av de oppfyller "kravene" helt..
flashdancepants Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Hm. Amina? Annika? Neigu om jeg vet.
LilleBitteliten Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Alvilde Amalie Andrea Anna Alva Alma Annika Alida Ada Agnes Amanda Astrid
snipp&snapp Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Andrine er min favoritt:) Adele er også fint
namedrop85 Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Aurora Amanda Adina Adele Amina Agatha Atena Amilia Alina Annika Anita Adriana
firama Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Annabell Allison Arwen Adelin Alette Alicia Alexia Noen du likte her?
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 Aminda Alita Arita Avilda
sommertiara Skrevet 5. desember 2010 #12 Skrevet 5. desember 2010 Adine Amalia Ellers er vel det meste nevnt.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 Ariana Aliana Amalia Amelia Andrea Aletta Alicia Aminda Athina Athena Agneta Agatha Adrina Annika Disse begynner og slutter på A, men har færre/fler bokstaver enn 6: Amina Alina Andrina Alva Alma Alba Anna Alisa Antonia Noen du likte? Vanskelig det her Hvis du ønsker Nanna som mellomnavn, synes jeg ikke navnet kan både begynne og starte på A, blir velidg mye A'er (eks Andrea Nanna)
Suebird Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Alvira passer til alle dine ønsker - synes også det funker med Alvira Nanna ) Ellers så er det disse navnene på A: Aurelia Aurelie Augusta Amalia Alberte Albertine Annika Alde
Gjest Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Agata Agneta Alice Hvorfor kan ikke Nanna stå først?
Medi Skrevet 6. desember 2010 #18 Skrevet 6. desember 2010 Nanna Alice - begge er foreslått her tidligere - var en utrolig pen kombinasjon. Eventuelt Nanna Andrea eller Nelly Amelia. Synes det er så tullete med sånn "jeg har 4 barn som alle har forbokstaven A og da må den femte også ha et navn som starter med den bokstaven" (uten å si at det nødvendigvis gjelder for deg).
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2010 usen takk for tips, elle sammen!! Har 4 barn med A som første forbokstav ja, og synes det blir litt merkelig om nummer 5 skulle få et navn på en annen bokstav. Navnet Nanna er for meg veldig fint, men ikke et "ordentlig" navn, (misforstå meg riktig her). Kunne derfor tenkt meg å bruke det som mellomnavn. Jeg liker også godt navnet Aurelia, men familien rister bare på hodet av meg, så må nok finne på noe annet.. Det var en som nevnte navnet Amilia, det har jeg ikke hørt før, men det var jo fint! Liker slike navn som ikke "alle" har, ikke for det, mine jenter har helt vanlige navn, men en av gutta mine har et navn som ikke er såå vanlig. Akkurat nå er jeg på Amalie Mathea, hva synes dere om det, blir det tungt? Mange M er? Mathea ville passe godt til storebror sitt mellomnavn, Mathias.. Nok en gang, Takk for alle forslag!
Suebird Skrevet 6. desember 2010 #20 Skrevet 6. desember 2010 Åååå, Aurelia er jo så vakkert! Hadde vi fått en datter til så hadde hun fått det navnet ;o) Amalie Mathea er pent, og nei, jeg synes ikke det er tungt. Er ikke veldig fan av Amalie, men komboen er pen. Mathea er jo et nydelig navn ) Synes absolutt du bør holde deg til A siden alle i søskenflokken har navn på A ) Får inderlig håpe de venner seg til Aurelia ;o)))
mibella Skrevet 17. desember 2010 #21 Skrevet 17. desember 2010 Synes også Aurelia er kjempefint! Er også veldig glad i Amalie/Amelia. Amelia er nydelig og oppfyller samtidig alle "kravene". Vel, bortsett fra at det må passe med Nanna, da.. Liker ikke dobbeltnavn uansett jeg da, synes heller ikke det gjør noe om et av fem barn "bare" har enkeltnavn, men er enig i at det bør være på A når dere først har så mange på bokstaven fra før av
Gjest To stjerner Skrevet 17. desember 2010 #23 Skrevet 17. desember 2010 Anneli Adele Agathe / Agatha Agnethe Anine Anita Ellers synes jeg Aurora og Amanda er pent, og tilfredsstiller dine krav perfekt med 6 bokstaver, tre stavelser og A i begge ender. Når det er sagt, så synes jeg det med antall bokstaver blir for snevert, du kutter endel gode muligheter med det. Men håper du finner det perfekte navnet!
himlen i min famn Skrevet 22. desember 2010 #24 Skrevet 22. desember 2010 Mitt favoritt jentenavn er jo Anna. Det begynner på A, men har hverken seks bokstaver eller tre stavelser. Dessuten passer det dårlig å hete Anna Nanna. Augusta Albertine Ariel Anita Spesielle navn, men forslag er forslag :-)
aluwini Skrevet 28. desember 2010 #25 Skrevet 28. desember 2010 jeg syntes adine er fint eller adrianna, men det er kansje litt langt? Ada kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå