Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 flere som har forskjellig str. på brystene?har ei venninne som klager konstant om det og ja jeg skjønner henne godt, hadde det slik selv også en god stund...er godt voksne:)men det er vell ganske vanlig..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Det er nok ganske vanlig, her ble forskjellen litt større etter to graviditer. En må bare trylle litt med innlegg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 ja, trylle, trylle... er slutta med det nå, men når jeg gjorde det følte jeg at man kunne se konturene av innleggene gjennom t-skjorta/genseren(tettsittende)...blir jo litt tykt med to innlegg:S
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Kusinen min hadde stor forskjell på brystene. Veldig stor, dvs, c cup på den ene og a cup på den andre. I fjor sommer tok hun silikon og ser helt smashing ut! Det ble utrolig fint! Nå er hun helt normal og kan kle seg slik hun vil uten å tenke på å fylle bhen me noe.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Har det selv, en B-cup og en C, ganske plagsomt vist man skal ha på trang genser/t-shorte eller bikini, håper en gang om å ha råd til brystreduksjon på ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå