Gå til innhold

min lille pike...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er begynt å tulle når a skal legge se.

De siste kveldene har hun skreket til hun har sovnet, de 2 siste kveldene har jeg tatt henne med meg i senga vår og latt henne ligge inntil meg til hu sovna, men det er jo ikke særlig lurt:S

nå er hun lys våken(la henne klokken 19.00 og hun er enda ikke sovnet)har ikke skreket den siste halv timen..ligger bare lys våken...

noen tips?normalt eller?hun har brukt å vært kjempeflink å lagt seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj gikk litt fort:D 8 mnd er a:)

Skrevet

du har lagd ris til egen ræv.... man tar ikke ett barn utav sin egen seng og lar dem sove hos seg, og forventer at DET skal hjelpe på leggerutinenen...

Skrevet

Kanskje hun sover for mye på dagtid?

Skrevet

hva skulle jeg gjort da?hun skreik i flere timer i strekk, man blir desperat(ja hun har hatt kolikk tidligere så er liiiiiitt lei skriking:P )

Skrevet

Kanskje hun har ørebetennelse, det gjør mer vondt når man ligger.

Skrevet

ørebetennelse?skal de ikke ha feber da?

hun skriker ikke noe særlig ellers på dagtid når vi legger a:S

Skrevet

8 mnd...hmm...det er vel typisk for seperasjonsangst?

Skrevet

Tips for å finne ut om hun har ørebetennelse:

Trykk håndflaten din over øret hennes, slik at du kjenner at det blir et vakum. Dersom hun gråter og får vondt når du gjør det tyder det på at hun har ørebetennelse. Du kan jo prøve det på deg selv først, slik at du vet hvordan du skal gjøre det.

Skrevet

takk for tipset :)

separasjonsangts ja...tyder kanskje på det...hun er helt rolig når jeg går inn til henne og stryker på henne, også klamrer hun henda mine fast inntil seg..:S med en gang jeg prøver å løsne meg fra "grepet" hennes begynner hun å skrike,,,

Skrevet

man sitter inne hos barnet til det har sovnet.

Skrevet

Dersom det fortsetter ville jeg sett på hvor mye og ikke minst NÅR hun sover iløpet av dagen. Videre har jeg vært en stor fan av samsoving, så for min del har det fungert utmerket å ta barna med i min seng dersom de ikke sovnet i egen. Det siste barnet mitt ville aldri sove hvis det var jeg som la henne, så hun var pappaens ansvar fra hun var 6 måneder til hun var bortimot ett år gammel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...