Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Skal finne noen jeg syns er kule og dele med dere jeg også...!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 "jeg slukte et rått egg, og trente styrke i 3 timer etterpå, godt til meg!" ikke direkte morsomt, men bare latterlig dumt å skrive sånt..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 Et lite tankekors!!! Den første suspen ble brukt i ishockey i 1874. Hjelmen ble først brukt i 1974. Det tok altså menn hundre år før de forstod at hjernen også er viktig..... Etter å ha lest at damer som trimmer uten BH får lengre pupper, ryktes det nå at en del menn har begynt å løpe uten truser Alle MENN; Ha aldri sex med en politidame, hun sier bare STANS. Aldri med en butikkdame, hun sier VÆRSÅGOD NESTE. Aldri med en lærerinne, hun gir deg pekefingeren om du gjør feil.... Men derimot en barnehagetante for hun sier: HUFF, OPP IGJEN! TRENINGSTIPS: Pass på å stå godt. Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd, løfter du armene rett ut til siden. Hold sekkene der 1 min. Hver dag vil du bli sterkere. Bytt til 5 kg’s sekker.... Så til 10 kg’s sekker. Prøv så en 25 kg’s sekk i hver hånd, med armene rett ut, i 1 min. Tro det eller ei, men jeg har kommet hit...!!! Når du føler deg sikker på dette nivået, kan du legge en potet i hver sekk ))
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 hehe, fikk noen statuser der som jeg tar meg den friheten å låne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå