Gå til innhold

Jeg skal slutte å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal slutte å dra med Nurka på kjøpesenter i julemåneden. Faktisk skal jeg slutte å dra henne med på denslags allerede i starten av oktober, når butikkene begynner å henge opp julestæsjet sitt.

Det er så mye bedre om hun kan være hjemme, kanskje leke litt med ei gryte kokende vann eller fyrstikker og kinaputter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare la jenta være i bilen da også låser du?

Så lenge hun sitter bakovervendt er det jo ikke farlig :P

Skrevet

Eller handle til jul allerede i august!

Skrevet

Åja, det var lurt!

Skrevet

Du må bare for Guds skyld IKKE la barnet være i barnehagen og leke mens du handler og koser deg, DET er barnemishandling det!

Skrevet

skjønner poenget med innlegget ditt, men det er faktisk mulig å ikke traske rundt på kjøpesentre i desember......

For min del var jeg ferdig med de siste presangene i november fordi jeg selv ikke kan fordra trengsel.

Skrevet

Ja, det er jaggu sant. Heldigvis har jeg samlet en milits av surmaga kvinnfolk som skal brenne ned alle distriktets barnehager nå på søndag.

Skrevet

fint for deg da, 20.07

det har kanskje ikke slått hi i det andre innlegget at det er mange som ikke kan velge å dra på kjøpesenter alene....

Skrevet

Julesnøtråkkende Squaw: Jeg har bare en ting å si - JEG DIGGER DEG!

Skrevet

Flattery will get you anywhere ;o)

Skrevet

fint å ha alt på stell 20:07 (du kan kanskje gi oss andre en litt mer detaljert plan på hvordan du får det til...). jeg for min del er som regel ute i siste liten, men det blir nok jul allikevel:)

jeg sier til meg selv hvert år "nå skal jeg starte tidlig", men... og nå aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til hvem (har faktisk ikke helt oversikt til hvor mange heller...). så her må nok minsten bli med på "lasset" - ut på tur aldri sur:)) og jeg skal smile til alle som skuler/ser stygt på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...