Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Samboer er hos en kompis i kveld, helt greitt det, skal ikke nekte han og dra ut. Men nå så skulle jeg ta meg en tur innpå pcen og der hadde han glemt og logge av msn. Der såg jeg at han hadde snakket med han kompisen som han skulle på besøk til. Og der kom det fram at han kompisen skulle røyke i kveld, og da snakker vi ikke vanlig røyk, Vet at samboer ikke vil røre noe sånt, men liker ikke at han er der når kompisen skal røyke.... Er det ok av meg og sende en mld/ringe og si at jeg ikke syns noe om det??
kokosyklus Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 jeg ville ikke gjort det. Jeg tror mannen din er istand til å holde seg unna om han ikke røyker til vanlig. Ta det heller opp med han senere. tviler på at han pakker på seg jakka og går hjem frodi du ber om det:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 1. du snoker på pcn hans 2. du oppfører deg som barnevakten hans. døm selv om det er greit eller ei å si ifra
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Øøøh....vi har også venner som røyker rev og drar striper, det betyr ikke at vi er så påvirkelige at vi gjør det samme selv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 Det kunne du gjort hvis det var sønnen din. Når mannen din ikke en gang røyker selv, blir det helt tåpelig av deg å gjøre det! Snakk om snerpe!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Hadde det vært sønnen din men regner med samboeren din er voksen så da synes jeg ikke du skal sende meldinger. Jeg regner med du kjenner han såpass godt at du har en aning på hvordan han stiller seg til bruken.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Hohohoh.. voldsom til hets da:P Jeg reagerer fordi at dette er ikkje noe jeg er vant til, vokste opp uten og ha sånne ting rundt meg, muligens derfor jeg reagerer for i mitt hode er det helt feil! Snoket ikke på pcen hans, gikk innpå pcen VÅR, som vi begge her lov til og bruke. Ikke min feil at han hadde glemt og lukke vinduet:P Han hadde gjort det samme om jeg hadde glemt og logge av. Men greitt, skal ikke ringe, for jeg er jo tydligvis sååååååå snerpete da ! HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #8 Skrevet 4. desember 2010 JA du er snerete! Du kunne ha ringt eller sendt sms til om han hadde vært sønnen din! Hva om det hadde vært omvendt da, at du skulle til en venninne som liker og "røyke" og så hadde din mann ringt deg for og fortelle deg at han ikke likte det? Jeg hadde ivertfall tenkt at denne mannen umulig kan stole på meg og at han oppfører seg som far min og jeg hadde også lurt litt på hva han egentlig syns om min fornuft.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #9 Skrevet 4. desember 2010 Hvis du vil gi ham inntrykk av at du ikke stoler på at han klarer å ta avgjørelser på egenhånd, hvis du vil oppføre deg som moren hans - så go ahead.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #10 Skrevet 4. desember 2010 For meg er det ikke det at du er snerpete men at man respekterer mannen såpass at man ikke ringer han mens han er der for å fortelle hvor dumt det er. Om du ikke liker det kan du jo vente til han kommer hjem og dere kan snakke privat.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #11 Skrevet 4. desember 2010 Herregud.. Jeg hadde ringt han med en gang bare for å høre om han også hadde tenkt å røyke. Trenger jo ikke å ringe for å kjefte, men går jo an å spørre.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #12 Skrevet 4. desember 2010 Ser for meg følgende: Jeg drar på besøk til en venninne som tar seg en blås av og til. Mens jeg sitter der, får jeg en melding fra mannen min hvor det står at han ikke synes noe om at jeg besøker Lise, fordi hun røyker hasj. Herregud, da hadde jeg virkelig lurt på om han hadde psykotrekk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #13 Skrevet 4. desember 2010 Er det mulig, 20.07?! Det er jo nøyaktig det samme som å si at man ikke stoler på ham. Et voksent menneske. Hva er det med kvinner som vil være mannens mor? Noe så usexy.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #14 Skrevet 4. desember 2010 Jeg får de ja vu her, fra den tida man var 16 år og man ringte og sendte sms for å sjekke kjæresten...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #15 Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde ikke engang akseptert at mannen min hang med dophuer jeg da, men vi er alle forskjellige...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #16 Skrevet 4. desember 2010 Du skriver at du VET at samboeren din aldri vil røre dette, så hva er problemet? Du må vise han tillit
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2010 #17 Skrevet 4. desember 2010 Helt enig med 20.35 jeg. Hadde ikke likt at min sambo skulle omgaas med dophuer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå