Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Fabian elsker Elias. Han har fått Elias, Kjapp, Helinor og Kruse som badeleker, og alle sammen har røket etter veldig kort tid. Førerhuset løsnet på Elias, Helinor knakk rotorbladene osv. Jeg kunne skjønt det hvis tingene gikk i stykker fordi Fabian leker voldsomt, men han gjør ikke det - ingen andre leker pleier å gå i stykker for ham. Flere som syns at kvaliteten på Elias-lekene er elendig?
♡ A & E ♡ Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Da Alexander fylte tre fikk han Eliasbåten, Tråle og Kruse. Motoren til Elias virket ikke så den måtte vi bytte med en gang. Etter max to uker så sluttet motoren til Kruse også å virke. Så vi er heller ikke storfornøyd med kvaliteten.
Libido- Skrevet 4. desember 2010 #4 Skrevet 4. desember 2010 Har kastet fire båter.. Det fordi de tar inn vann og jeg ikke får det ut igjen. Skikkelig uhygenisk at vannet ligger å råtner inni båtene og siver ut igjen i badevannet. Yuck!
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2010 Jeg syns det er rart at lekene ikke produseres med bedre kvalitet, Elias selger jo masse både filmer og effekter - det burde da være råd til å lage noe skikkelig?
Libido- Skrevet 4. desember 2010 #6 Skrevet 4. desember 2010 Sant! Jeg hadde glatt betalt en 100 lapp mer for bedre kvalitet.
ellen-propellen Skrevet 4. desember 2010 #7 Skrevet 4. desember 2010 Man får det man betaler for:-( Nå er det desverre ikke noe alternativ til kvaliteten,men de er billige. Og desverre kleine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå