Gå til innhold

Hva ønsker du deg av din kjære til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ordner mest til alle andre og får veldig mye glede av det. Min kjære lurer på hva jeg ønsker meg og jeg har lyst på et bilde som han umiddelbart bør forstå at passer;), men det synes han er vanskelig. Kan jo skjønne det siden jeg ikke helt har bestemt meg for hvilken bilde det er snakk om... Ellers synes jeg at øredobbene fra Celine Engelstad er veldig fine, men trenger gjerne noen spesifikke tips om dere har?? Interiøret her kan også fikses opp med en ny lampe eller liknende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått skjenk og tv-bord men det er jo like mye til han ;)

Jeg håper på å få noen skikkelige vintersko eller gavekort på klær :)

Skrevet

Jeg ønsker meg sårt et kurs hos ei som er den aller beste konditoren i Europa... men det er ikke så billig så jeg tviler...

Har fått utrolig mye dette året og ble for 2 uker siden overrasket med en ny Iphone... så jeg har vel fått nok :)

En god jul blir det uansett...

Skrevet

Har faktisk flere ting på ønskelisten i år :)

-langrennski

-en skikkelig termos

-kitchen kjøkkenmaskin

-en god tursekk (feks bergans)

-gavekort steen og strøm

-gavekort på velværeklinikk

Skrevet

Uff, jeg føler meg storforlangende i år, for mannen vet jeg ønsker meg en parkasjakke fra 66° North. Jeg har ingen forventninger om å få jakken, men han har hintet litt, siden en venninne av oss skulle hjem til Island nå og der selges de mye billigere enn i Norge.

Skrevet

Har ønsket meg spabehandling. ...og multiskriver av alle ting =)

Skrevet

Jeg ønsker med

Ny sykkel

Nye ski

Dunkåpe

IPhone

Ny Pc

Kompaktkamera

ny sofa

Miniannlegg til kontoret

;) Det var det jeg kom på akkurat nå ;)

Skrevet

Jeg sliter litt med ønsker jeg og, har lissom det meste. Men jeg har NOE, så dette er mine:

Boka om Christoffer (som ble drept av stefaren sin)

Jan Werner cd (samleplate)

Sorte støvletter

iPhone

Smykke

Gavekort/sentrumskort

Riskoker

Ullundertøy/ullsingleter

Skrevet

Vi ønsker oss eihelg på hotell sammen med barna!

Etter min legetime hvor jeg håper for alt det er verdt at jeg får høre at blodprøvene er fine (det vil jo da si at jeg er frisk!) har vi planer om å bestille.

Hvor vet vi ikke enda, men har sett oss ut februar som passende.

Blir beskjeden motsatt blir det vell noen mnd på sykehuset. I beste tilfelle. Åh; dagene mine/våre er grusomme for tiden!!

Nyt dagene deres. Ta vare på alle de små øyeblikkene. Selv de minste. Nyt godnattklemmene, og alt rotet som skal ryddes opp om kvelden. Nyt å få være sammen med barna deres!

Skrevet

Diamanter.. Helst i et armebånd. Jeg fikk øredobber, ring og smykke i diamanter til jul i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...