Gå til innhold

alene til tidlig UL?...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg skal på tidlig UL om 2 uker, i uke 10. denne blir da innvendig så tenkte å gå alene uten sambo. noen andre som har gått alene, eller synest dette hørtes trist/ensomt ut? skal selvfølgelig ha ham med på sykehuset til den store skikkelige UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på tidlig UL om 1 1/2 uke og sa til min samboer at han kan velge selv om han vil være med eller ikke. Han ønsker å være med, og det skal han få lov til.

På den ordinære UL så hadde han nok ikke fått noe valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med samboeren min på tidlig ul sist og skal det nå og. Han lyste opp da han fikk se det lille nurket på skjermen og det ble da mer realistisk for han også i.o.m at han ikke kjenner noe på kroppen som vi gjør ;) Jeg gikk inn på rommet og kledde av meg og ble dekt til før samboer og han som tok ul kom inn så det var ikke noe problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg dro alene fordi samboer ikke rakk frem i tide. Jeg var veldig glad for de i ettertid. Er en ganske privat person og rommet var bittelite så vet ikke hvor han skulle stått uten å se rett inn i herligheten der en sterk lampe sti og lyste. Dette var da selvsagt innvendig ul og legen var kvinne og veldig søt og snill. Det ble en fin opplevelse. Neste gang blir samboer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i uke 6 og i uke 9. I uke 9 fikk jeg utvendig og så jo ALT:D

 

Men ja, jeg hadde ikke med bf.. spurte ikke heller. Han er alltid med på den ordinære men syns ikke det var særlig vits når han uansett var på jobb og han er ikke så veldig opptatt av å se inni magen hehe. Men ringte han rett etter da. Jeg syns ikke det var ensomt. Trodde ikke det var vanlig engang å ha med bf på tidlig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være jævlig, men jeg gikk også alene og ikke alt var som det skulle. var sønderknust og skulle ønske for alt i verden at jeg hadde med bf som støtte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kanskje ha med søstra mi ettersom hun har fri den dagen. Sambo er i ny jobb og kan ikke ta fri sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...