Gjest Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Noen som vet hva slags tegn og symptomer man kan få kort tid (timer/dager) før fødselen starter- som et forhåndsvarsel? Her har jeg plutselig fått brun utflod, mer stikninger i underlivet, løsere mage, mer sliten og vonde spark, og hodet er antakeligvis festet (sa legen for litt over uke siden). Men ingen rier eller vonde kynnere... Har fortsatt igjen litt i overkant av 3 uker til termin, men merker jeg begynner å føle meg klar...
Gjest Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 ingen som vet noe om symptomer på at man kan vente seg en fødsel snart?
Gulljentene Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Sikkert ingen som svarer fordi det ikke finnes noe fasitsvar Sist hadde jeg ingen forvarsler! Det begynte midt på natta ut av det blå. Nå er jeg annengangs og har hatt masse tegn(kynnere, stikkinger i underlivet, korsryggvondt m.m.) men det har ikke ført frem til noe som helst Idag er jeg på termin og alt har roet seg veldig de siste par dagene, så regner med det blir som sist - PLUTSELIG er det igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå